هتل جنگلی تنکابن | هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن؛ تجربه‌ اقامتی متفاوت + عکس

اگر قصد سفر به تنکابن را داشته باشید حداقل یک بار اسم هتل چالدره تنکابن را شنیده‌اید؛ اگر هم نه، من آن را به شما معرفی می‌کنم.

1001
ویکی گردی:

هتل چالدره در کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار، نزدیک پارک جنگلی چالدره و در غرب مازندران قرار دارد. هتل چالدره ۵۰ اتاق دارد که به دو بخش افرا و توسکا تقسیم می‌شوند. فاصله هتل چالدره تا تنکابن حدود ۱۸کیلومتر است. خیالتان از فاصله هتل تا شهر راحت باشد، راحت می‌توانید به مرکز شهر و روستاهای اطراف بروید یا به جاهای دیدنی تنکابن دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل چالدره: استان مازندران، تنکابن، بخش خرم آباد، کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار

بهترین مسیر دسترسی به هتل چالدره

قطعا بهترین راه برای پیدا کردن مسیر استفاده از گوگل مپ یا برنامه‌های دیگر نقشه هستند؛ اما باز هم من برایتان پیشنهادی دارم. برای رسیدن به هتل چالدره تنکابن خوب است اول به تنکابن یا یکی از روستاهای اطراف بروید؛ یا حتی لازم نیست داخل شهر بروید، یکی از بهترین مسیرها این است که از جاده ساحلی به بلوار مجتهد تنکابنی بپیچید و از آن‌جا به سمت جاده دوهزار بروید.

هتل چالدره تنکابن

 

 

اگر از تهران با ماشین به هتل چالدره می‌آیید، اول از همه باید بدانید که فاصله تهران تا تنکابن چیزی حدود ۲۰۵ کیلومتر معادل چهار و نیم ساعت راه در پیش دارید. برای رسیدن به مقصد دو راه دارید که هر دوی آن را به شما می‌گویم.

هتل چالدره تنکابن

 

 

اول اینکه از تهران به جاده چالوس بروید، بعد از نمک‌آبرود، متل‌قو، عباس آباد، نشتارود عبور کنید و از کمربندی تنکابن یا شهسوار، به جاده دوهزار برسید. راه دوم هم از سمت قزوین است؛ از تهران به قزوین، بعد رشت، لاهیجان و در آخر رامسر بروید، بعد از همان کمربندی تنکابن به جاده دوهزار می‌رسید.

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر