معرفی هتل بلور تهران | آدرس هتل بلور تهران | امکانات هتل بلور تهران

اگه هتل به صرفه میخوام هتل بلور تهران بهترین گزینه هست!

در این بخش از هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل بلور تهران می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل بلور تهران
ویکی گردی:

هتل بلور تهران،‌ یکی از هتل های دو ستاره تهران است و در دسته هتل‌های باسابقه و قدیمی پایتخت قرار می‌گیرد. هتل بلور در سال 1340 افتتاح شده است. هتل بلور تهران برای بهبود کیفیت خدمات خود در طول سال‌ها فعالیت، بارها مورد بازسازی قرار گرفته که آخرین نوبت نوسازی آن،‌ سال 1396 بوده است. هتل بلور تهرانبرای راحتی مهمانان خود امکاناتی همچون سالن سمینار مجهز، رستوران سنتی، کافه پیانو، لابی و خدمات خانه داری در نظر گرفته است.

آدرس: تهران، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع پل کریم خان، پلاک ۲۰۱

هتل بلور در مجموع 44 واحد اقامتی اعم از اتاق و سوئیت دارد. برای رزرو هتل بلور تهران می‌توانید از بین گزینه‌هایی همچون اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت سه تخته اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب نمایید. تمامی اتاق های هتل بلور تهران دارای اینترنت هستند و روزانه نظافت می‌شوند.

هتل شهر، 3 ستاره تهران برای یه اقامت راحت و لاکچری + عکس

قیمت رزرو هتل بلور تهران متوسط اما برای هر اتاق متغیر است. در واقع هزینه اقامت بابت هر شب در هر یک از اتاق‌های هتل بلور نسبتا ارزان است اما قیمت سوئیت هتل بلور نسبتا بالا است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی، هتل بلور در تقاطع پل کریمخان و خیابان سپهبد قرنی قرار گرفته است و همین باعث نزدیکی این هتل به خیابان هفت تیر، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز و فردوسی شده است.

قرارگیری این هتل در این بخش از شهر، باعث نزدیکی آن به بیشتر وزارت خانه‌ها، مراکز تجاری و جاذبه‌هایی همچون کلیسا سرکیس مقدس شده است.

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر