معرفی هتل های پرطرفدار ارمنستان | هتل ارمنستان ارزان

بهترین هتل های ارمنستان | 5 هتل برای هر سلیقه و بودجه + عکس

در ادامه به تفکیک سطح هتل‌ها، فهرستی از بهترین هتل‌ های ارمنستان را در سایت ویکی گردی برایتان گرداوری کرده‌ایم تا بخشی از راهنمای سفر به ارمنستان باشد.

Abshar-loonak.jpgWikipedia
ویکی گردی:

در این مطلب از سایت ویکی گردی به معرفی بهترین هتل های ارمنستان می پردازیم. تا هنگام سفر به ارمنستان با اقامت در بهترین هتل های ارمنستان لذت کامل را ببرید. پس با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های ارمنستان آشنا شوید.

۱. هتل رادیسون بلو: چشم‌اندازی باشکوه

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel Yerevan)، هتلی مجلل و لوکس در قلب ایروان است که با چشم‌اندازی خیره‌کننده از کوه آرارات، اقامتی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد.

بهترین هتل های ارومیه برای یک اقامت راحت + عکس

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به تمامی امکانات رفاهی مدرن مجهز هستند. رستوران‌های متنوع هتل، با ارائه غذاهای اصیل ارمنستان و بین‌المللی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما رقم خواهند زد.هتل رادیسون بلو در فاصله ۵ دقیقه‌ای از میدان جمهوری، یکی از مهم‌ترین میدان‌های ایروان، قرار دارد و دسترسی به مراکز تاریخی و گردشگری شهر از آن به سادگی امکان‌پذیر است. به‌علاوه از هتل رادیسون بلو تا پارک زیبای ویکتوری فقط ۱۰ دقیقه پیاده فاصله است.

رادیسون

 

۲. هتل گرند: جایی که شرق را به غرب می‌رساند

هتل گرند (Grand Hotel Yerevan)، یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایروان است که با حفظ معماری سنتی خود، حس و حالی نوستالژیک را القا می‌کند. تمامی اتاق‌های این هتل دکوراسیونی مجلل و باشکوه دارند.

موقعیت عالی و معماری نئوکلاسیک ساختمان هتل که در سال ۱۹۲۸ بنا شده، تجسم تاریخ و فرهنگ مدرن و باستانی ارمنستان است.هتل گرند در خیابان آبوویان، خیابان اصلی شهر ایروان، واقع شده است و حدود یک کیلومتر با گالری هنری نشنال، سالن اپرا و تئاتر ایروان، موزه و مجموعه شخصی گغارد کافسجیان و میدان جمهوری فاصله دارد.

گرند

۳. هتل الکساندر: هتلی لوکس با خدماتی مثال‌زدنی

هتل لوکس الکساندر (Hotel Alexander) را مجموعه هتل لوکس ماریوت به ایروان آورد. هتلی مدرن و شیک در مرکز شهر ایروان که با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت، اقامتی دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌های بزرگ با ملحفه‌های مجلل، حمام‌های مرمری اختصاصی با وان‌های مجزا و طراحی مدرن جسورانه، شاخصه این هتل است.

هتل اصفهان، اصفهان هتل سه ستاره برای خاطره سازی + عکس

این هتل سوئیت‌های لوکس با آشپزخانه‌های خاص، اتاق‌های غذاخوری و نشیمن مجزا را هم در لیست خود دارد.

الکساندرا

۴. هتل گلدن پالاس: هتلی که برای بار دوم هم انتخاب خواهید کرد.

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan) در قلب پایتخت ارمنستان با چشم‌اندازی بی‌نظیر از خیابان‌های مدرن و باستانی ارمنستان واقع شده است. برای مسافرانی که از ایروان بازدید می‌کنند، هتل گلدن پالاس ایروان یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است.

 

هتل درسا بوشهر، اقامتی در کلبه های چوبی کنار دریای خلیج‌ فارس + عکس

هتل گلدن پالاس ایروان به دلیل اتمسفر جذاب آن، نزدیکی به رستوران‌های خوب ایروان و جاذبه‌های دیدنی معروف است و سفر به ایروان را رویایی می‌کند. هر اتاق در هتل گلدن پالاس ایروان منحصربه‌فرد و متفاوت است.

گلدین پالاس

 

۵. هتل نشنال ایروان: اقامت در قلب شهر

هتل نشنال (Hotel National Yerevan) در مرکز شهر ایروان در خیابان آرمنیا قرار دارد و با ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک فواره‌ها تنها ۵ دقیقه فاصله دارد.

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس تنها ۲۰ متر از هتل فاصله دارد و می‌توانید در عرض ۲۰ دقیقه به فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس می‌رسید.

نشنال

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر