معرفی هتل اصفهان | امکانات هتل اصفهان

هتل اصفهان، اصفهان هتل سه ستاره برای خاطره سازی + عکس

در این بخش از سایت ویکی گردی به معرفی هتل اصفهان، اصفهان می پردازیم با ما همراه باشید.

baranhotel14
ویکی گردی:

هتل اصفهان،‌ یکی از اقامتگاه‌های قدیمی شهر گنبدهای فیروزه‌ای است که از دیروز تا به امروز نامی نیک و خاطره‌ای خوش از خود در ذهن مهمانانی که این هتل را برای اقامت در نظر گرفته بوده‌اند، به یادگار گذاشته است. هتل اصفهاندر سال 1355 افتتاح شد و از آن زمان تا به حال بارها مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است. آخرین باری که هتل اصفهان مورد بازسازی قرار گرفت، سال 1395 بود. هتل اصفهان دارای 4 طبقه است و اتاق‌های آن در 3 طبقه بالایی هتل قرار گرفته‌اند.

زز

تعداد اتاق‌های هتل، 102 باب در انواع اتاق‌های یک تخته‌،‌ اتاق یک تخته (بازسازی شده)، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته (بازسازی شده)،‌ اتاق سه تخته،‌ اتاق چهار تخته و اتاق کانکت برای اقامت 4 نفر است. مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانند تا به صورت آنلاین رزرو هتل اصفهان را از میان یکی از این موارد به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهند.

images

قیمت رزرو هتل اصفهان برای هر 7 نوع اتاقش با یکدیگر متفاوت است اما در حالت کلی،‌ هزینه اقامت در این هتل ارزان است. سطح هزینه‌های هتل اصفهان برای کوچکترین تا بزرگترین و البته مجهزترین اتاق آن،‌ ارزان رو به متوسط است.

64869

اگر قصد جاذبه گردی و تفریح در نصف جهان را دارید، هتل اصفهان می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما از نظر مسافت باشد. فاصله هتل اصفهان تا میدان نقش جهان با ماشین 12 دقیقه، بازار شهر 14 دقیقه، عمارت عالی قاپو 12 دقیقه، کاخ چهل ستون 12 دقیقه، سی و سه پل 5 دقیقه،‌ مسجد امام 12 دقیقه، کاخ هشت بهشت 9 دقیقه و تا آتشگاه 13 دقیقه است. همچنین از این هتل تا پایانه مسافربری شهر با ماشین 17 دقیقه،‌ فرودگاه اصفهان 35 دقیقه و تا مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان 19 دقیقه فاصله است.

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر