معرفی هتل های سرعین | عکس هتل های سرعین

بهترین هتل های سرعین؛ اقامتگاهی برای یک سفر ناب + عکس

در این مطلب بهترین هتل های سرعین را معرفی می‌کند تا بعد از شنا و آب‌درمانی در حوضچه‌های بزرگ سرعین لذت خوابی راحت را هم تجربه کنید.

001-1
ویکی گردی:

در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های سرعین آشنا شوید. تا هنگام سفر به اردبیل و سرعین به طور کامل با بهترین هتل های سرعین آشنا باشید. در ادامه برای معرفی بهترین هتل های سرعین همراه ما باشید.

۱- هتل بوستان سرعین

وسط شهر سرعین در خیابان دانش که سرتان را بالا بیاورید، چشمتان به یک ساختمان ۶ طبقه با نمای کلاسیک می‌خورد که شبیه هتل‌هاست. اشتباه ندیده‌اید، این‌جا هتل بوستان، اولین هتل ۴ ستاره سرعین است که وسط شهر ساخته شده است. فاصله این هتل تا چشمه آبگرم بش‌باجیلار تقریبا اندازه فاصله اتاقتان تا حمام خانه است. همین‌طور مرکز خرید لاله و مسجد قدیمی جامع سرعین کنار هتل هستند.

در هتل بوستان استخر و باشگاه نیست، اما سوییت و اتاق‌های تا ظرفیت ۶ نفره (VIP) دارد که خدمات متنوع و باکیفیت بسیار زیادی را در اختیار مسافران قرار داده‌اند. شما می‌توانید به‌راحتی لذت زندگی در یکی از هتل های سرعین را تجربه کنید، وقتی قبل از سفر برای رزرو آن اقدام کرده‌اید. از هر طرف که به ماجرا نگاه کنید این هتل مناسبتان است، پس دست‌دست نکنید و خود را وسط دشت‌های سرسبز سرعین ببینید.

هتل های سرعین

۲- هتل رضوان ۴ ستاره دری به بهشت سرعین

درست است که هتل رضوان ۴ ستاره است، اما چیزی از یک هتل ۵ ستاره هم کم ندارد. هتلی ۵ طبقه با ۷۲ باب واحد اقامتی که از ۲ نفره تا سوییت آپارتمان‌های بزرگ است، می‌تواند جای خوبی برای سفرهای پُرجمعیت باشد.

هتل رضوان نمای زیبایی دارد، اما به نظر من نمای داخلی آن بیش از حد رنگ قهوه‌ای‌ دارد، بااین‌حال بهتر است خودتان راهی خیابان بعثت، سرعین شوید و این هتل را از نزدیک ببینید. نمای اتاق های هتل به محوطه آن‌جا، خیابان و تعداد کمی از اتاق‌ها هم با دید کوهستان ساخته شده‌اند.

هتل رضوان سرعین

هتل تقریبا در اطراف شهر ساخته شده، اما روبه‌روی آن پارک لونا سرعین قرار دارد و دسترسی به خیابان‌های مرکزی شهر با فاصله یک کیلومتری از آن‌جا تقریبا کار سختی نیست. ضمن این‌که هتل تاکسی و خدمات گردشگری هم دارد.

قیمت‌های هتل رضوان که یکی از بهترین هتل های سرعین محسوب می‌شود زیاد نیست، اما کم هم نیست پس می‌توان سطح توسط را برای این هتل از نظر قیمت و شرایط اسکان انتخاب کرد.

۳- اقامتگاه ۴ ستاره‌ به نام هتل ارشاد

باید اذعان کنم بین تمام هتل های سرعین، هتل ارشاد یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین هتل‌هاست. تقریبا هر امکانات تفریحی و خدمات رفاهی که بخواهید در این هتل هست. از رستوران، کافه و چای‌خانه گرفته تا گیم‌نت، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه و… در هتل ارشاد، هتلی جدید را تجربه می‌کنید که شاید خدماتش به اندازه هتل‌های خوب کیش و مشهد هم نباشد.

ویژگی دیگر این هتل نزدیکی آن به مجتمع آب درمانی سبلان است، نزدیک و دردسترس‌تر از آن‌چیز که فکرش را هم بکنید. به‌راحتی بعد از پشت سر گذاشتن یک کوچه به این مجتمع می‌رسید. این هتل در خیابان ولیعصر سرعین ساخته شده و اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، بین هتل های ۵/۴/۳ ستاره سرعین قیمت‌های خوبی هم دارد.

هتل ارشاد یک رستوران در محوطه بیرونی خود دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دریایی و زمینی را سرو می‌کند.

هتل ارشاد سرعین

۴- هتل ۴ ستاره پدرام از بهترین هتل های سرعین

یک برج بلند سنگی در خیابان دارایی، ساختمان هتل پدرام سرعین است. هتلی که بین هتل های ۵/۴/۳ ستاره سرعین جایگاه موجه و خوبی دارد. بین ویژگی‌های برتر هتل نمای کلاسیک و ساده آن چه بیرون و چه داخل هتل بسیار موردتوجه است. هتل پدرام روی تپه و رو به کوهستان ساخته شده تا تمام میهمانان منظره خوبی داشته باشند.

در این هتل سوییت‌های ۵ و ۶ نفره زیادی هست که می‌توان با خانواده در آن‌ها زندگی کرد. پیشنهاد می‌کنم اگر این هتل را انتخاب کردید سری هم به پیست اسکی آلوارس بزنید که از هتل تا آن‌جا مسافت زیادی نیست.

هتل پدارم جزو هتل‌های میانه‌رو در قیمت‌گذاری قرار می‌گیرد. البته این برآورد با توجه به خدمات و امکانات موجود در هتل گفته شده است.

میهمان‌های هتل معمولا نظرات مثبتی درباره آن ثبت کرده‌اند، جز بعضی از آن‌ها که به صبحانه و کارکنان هتل خرده گرفته‌اند. به خوبی می‌توان برآوردی مثبت از نظرات آن‌ها داشت.

هتل پدرام سرعین

 

 

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر