معرفی هتل های کرمان | معرفی هتل های ستاره دار کرمان

بهترین هتل های کرمان با ستاره‌ های کم و زیاد + عکس

موضوعی که در هنگام سفر به کرمان که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، انتخاب یک اقامتگاه مناسب و راحت و هتل های کرمان است.

ت1-3
ویکی گردی:

از الان بگویم، راحتی از نظر هر یک از مسافران ممکن است، معنای دیگری داشته باشد. اگر هیچ آشنایی با هتل های کرمان ندارید، لازم است ابتدا با بهترین هتل های کرمان آشنا شوید تا با دیدی باز هتل ایده‌آل‌تان را رزرو کنید. در این مطلب از ویکی گردی قصد دارم، شما همراهان عزیز را با بهترین هتل های کرمان آشنا کنم تا براساس خواسته و سلیقه خود در یکی از هتل های کرمان اقامت خوشی را رقم بزنید.

۱- هتل جهانگردی از هتل های ۴ ستاره کرمان

در سال ۱۳۷۹ خبر افتتاح هتل جهانگردی در شهر کرمان پیچید. این هتل دو طبقه و ۶۱ اتاق اقامتی دارد که امکانات گوناگونی با قیمت‌های متنوعی در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد. بنابراین هنگام رزرو باید به خدمات و امکانات اتاق‌ها توجه کنید. هتل جهانگردی زیر مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است و توانسته خدمات رفاهی خوبی در اختیار مسافران این هتل قرار دهد. این هتل از بهترین هتل های ۴ ستاره کرمان و از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید.

نخستین هتل کپری جهان در کرمان + عکس

در سال ۱۳۹۷ برای ارتقا سطح کیفی خدمات، هتل جهانگردی کرمان مورد بازسازی قرار گرفت و با سیمایی جدید بر ابهت خودش اضافه کرد. این هتل با برخورداری از موقعیت خوب بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و با اقامت در هتل ۴ ستاره جهانگردی دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و مهم کرمان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، بازار کرمان، باغ موزه هرندی، موزه آکواریوم، یخدان مویدی، حمام و کاروانسرای گنجعلی‌خان خواهید داشت.

هتل جهانگردی کرمان

آدرس هتل جهانگردی کرمان

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

رزرو آنلاین هتل جهانگردی کرمان + تلفن

۲- هتل ۲ ستاره امین؛ مقرون‌به‌صرفه و راحت

یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر کرمان، هتل امین است. این هتل با اینکه امکانات هتل‌ های لوکس کرمان را ندارد، ولی بین هتل های ۲ ستاره کرمان از خوبان این شهر شناخته می‌شود. هتل امین در دو طبقه ساخته شده و ۱۸ واحد اقامتی را در خود جای داده است. هتل دو ستاره و راحت امین در یکی از خوش‌جاترین نقاط شهر قرار دارد؛ به طوری که با اقامت در این هتل با پای پیاده هم می‌توانید به جاهای دیدنی کرمان از جمله بازار وکیل، گنجعلی‌خان و حمام تاریخی بروید.

هتل امین

آدرس هتل امین کرمان

کرمان، خیابان شهید چمران (سه راه شمال جنوبی)، بعد از پاساژ فرشته، روبه‌روی قنادی لادن

۳- هتل سه ستاره هزار از بهترین هتل های کرمان

از بهترین هتل های کرمان که از هتل‌های همه‌چیزتمام این دیار شناخته می‌شود، هتل هزار است. هتل هزار در پنج طبقه بنا شده و ۴۲ اتاق اقامتی لوکس دارد؛ این هتل در سال ۱۳۷۲ آغاز به فعالیت کرد و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و به‌روزشدن نمای خارجی و داخلی هتل در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد.

بهترین هتل های کرماناین هتل هم مانند دو هتل قبلی از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ هتل هزار در قلب شهر جای گرفته و به مراکز اداری، تجاری، دیدنی و پارک نشاط (قدیمی‌ترین پارک کرمان) فاصله کمی دارد. هتل هزار از بهترین هتل های ۳ ستاره کرمان به شمار می‌آید؛ شک ندارم با اجاره اتاق در هتل هزار، اقامتی راحت و به‌یادماندنی در این هتل سپری می‌کنید. فضای هتل کاملا مدرن است و با دکوراسیون امروزی و شیک هتل، حس‌وحال خوبی در مدت‌زمان اقامت در هتل هزار کرمان سپری می‌کنید.

آدرس هتل هزار کرمان

کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره ۵، خیابان سعدی

هتل پارس کرمان | هتل 5 ستاره کرمان

۴- هتل پویا از هتل های ۳ ستاره کرمان

در صورتی که دنبال بهترین هتل های کرمان هستید، هتل پویا را در فهرست خود بگذارید. هتل پویا از مجلل‌ترین هتل‌های شهر به حساب می‌آید که با امکانات لاکچری و سطح کیفی خدمات فوق‌العاده در میان مسافران شهرت بالایی دارد. جالب است بدانید، هتل پویا فقط یک هتل نیست، بلکه دارای یک تالارمجلل و لاکچری، رستوران و کافه است که همگی در نوع خودشان بهترین هستند.

هتل پویا ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق VIP دارد که این واحدها در ۸ طبقه متمرکز شده‌اند. مطمئن هستم با اقامت در این هتل حس خاص‌بودن را به بهترین شکل ممکن تجربه می‌کنید. با برگزاری جشن عروسی و دیگر مناسبت‌های خاص، بهترین روز زندگی خود را به زیبایی و شکوه هرچه تمام‌تر در تالار هتل پویا برگزار کنید. با اجرای عروسی در تالار این هتل، هتل پویا یک سوپرایز ویژه برای تازه داماد و عروس‌ها در نظر گرفته و یک شب اقامت در اتاق‌های VIP به آن‌ها هدیه می‌دهد.

هتل پویا از هتل های 3 ستاره کرمان

آدرس هتل پویا کرمان

کرمان، بلوار مهدیه، بین مهدیه ۱ و ۳

۵- هتل پنج ستاره پارس از بهترین هتل های کرمان

هتل پارس نه‌تنها بهترین هتل کرمان به حساب می‌آید، بلکه یکی از لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین هتل های ایران شناخته می‌شود. هتل بین‌المللی پارس در سال ۱۳۸۰ در یکی از بهترین منطقه از شهر کرمان افتتاح شد. مساحت کلی هتل پارس ۳۲۰۰ مترمربع است که از این متراژ، ۲۴۰۰ مترمربع مختص به زیربنای هتل محسوب می‌شود. هتل پارس از لوکس‌ترین هتل های ۵ ستاره کرمان به شمار می‌آید که با اقامت در این هتل روزهای خاطره‌انگیزی زیر سقف آسمان کرمان تجربه می‌کنید.

هتل پنج ستاره پارس از بهترین هتل های کرمان۱۹۷ واحد اقامتی (اتاق، سوئیت و واحد آپارتمانی) مجهز و لاکچری در شش طبقه گنجانده شده که با توجه به نیاز و بودجه می‌توانید در یکی از واحدها اقامت کنید. این هتل عضو گروه هتل های پارس است و مانند دیگر هتل‌های برند پارس محبوبیت و شهرت بالایی دارد. از اتاق‌های لاکچری گرفته تا میزهای شاهانه رستوران‌های هتل پارس کرمان با زیبایی خیره‌کننده و چیدمانی منحصربه‌فرد تزیین شده است.

آدرس هتل پارس کرمان

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

۶- هتل گواشیر از هتل های ۳ ستاره کرمان

شمار هتل های ۳ ستاره در کرمان به قدری است که انتخاب را برای شما سخت کند. نگران نباشید، من اینجا هستم تا تک‌تک بهترین هتل های ۳ تاره کرمان را به شما معرفی می‌کنم. هتل سه ستاره بعدی، هتل گواشیر است که از هتل‌های قدیمی کرمان به شمار می‌آید. هتل گواشیر در سال ۱۳۷۰ در ۴ طبقه و ۸۰ واحد اقامتی متولد شد؛ در سال ۱۳۸۳ هتل گواشیر برای به‌روزکردن خدمات و چیدمان هتل مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل گواشیر

آدرس هتل گواشیر کرمان

کرمان، بزرگراه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین

 

 

 

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر