معرفی هتل بوتیک درب شازده | عکس های هتل بوتیک درب شازده

هتل بوتیک درب شازده، تحفه ای شگفت انگیز از زمان قاجار + عکس

اگه قصد سفر به شیراز زیبا رو دارین پبشنهاد ما به شما برای اقامت اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز است.

2559553_544
ویکی گردی:

اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز جزو هتل‌های ۱ ستاره این شهر است و در خیابان کریم خان زند قرار دارد. بنای اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز متعلق به دوران قاجار است که پس از بازسازی در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی شیراز ازجمله بازار وکیل و خانه زینت الملک دارد.

این هتل ۱۶ باب واحد اقامتی دارد که با معماری دوران قاجار ساخته شده‌‌اند. اتاق‌های هتل همگی پنجره‌های چوبی و رنگی دارند و آینه‌کاری شده‌اند. سایر امکانات واحدها شامل تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، جالباسی و یخچال یا مینی‌بار می‌شود.

هتل ستارگان؛ هتل 3 ستاره شیراز + عکس و اطلاعات

اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز

این مجموعه رستوران ندارد، اما مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی از رستوران‌های اطراف هتل غذای مورد نظر خودر را سفارش دهند. کافی‌شاپ هتل نیز نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذاهای سالم و سبک خانگی برای ناهار و همچنین بشقاب‌های کوچک غذاهای محلی ارائه می‌دهد. صبحانه هتل رایگان است و در سالن صبحانه‌خوری سرو می‌شود.

برای اقامت در شیراز کدوم بهتره؟ هتل یا اقامتگاه بوم گردی؟

اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز

این هتل پارکینگ ندارد، اما مسافران می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ عمومی نزدیک هتل پارک کنند. از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به سرویس بهداشتی عمومی ایرانی در لابی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، تور یا کلاس فرهنگی بومی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز

قیمت رزرو اتاق‌ها در محدوده گران قرار دارد. اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز به خانواده‌ها و زوج‌ها در ایام ماه عسل در شیراز اقامت دارند، پیشنهاد می‌شود.

 

منبع: بوکینگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر