طنز رادیویی | برنامه طنز رادیویی

مرور خاطرات با طنز رادیویی "صبح جمعه با شما" + فیلم

برنامه خاطره انگیز "صبح جمعه با شما" برنامه پرطرفداری بود که جمعه صبح ها، طنز رادیویی رو با کلی تیکه های خنده دار و با حضور کلی از هنرمندان قوی رادیو اجرا می کرد.

طنز رادیویی
ویکی گردی:

طنز رادیویی "صبح جمعه با شما" سالها جزو برنامه های پرطرفدار رادیو بود. این طنز رادیویی حس نوستالژی عجیبی برای خیلی از دهه شصتی ها داره که مطمئنا گوش دادن مجدد به این طنز رادیویی کلی خاطره زیبا رو برای شما دوبراه زنده می کنه. تکه هایی از این طنز رادیویی رو با حضور زنده یاد منوچهر نوذری خواهید شنید.

محبوبیت و شهرت این برنامه برای تلاش‌های منوچهر نوذری است. او با اجرای نقش‌هایی چون «آقای مُلَوَّن» و «آقای دست و دلباز» مردم را به شادی و خنده وامی‌داشت. پایه‌گذاران این برنامه شاهرخ نادری، احمد شیشه‌گران، فرهنگ جولایی و صادق عبداللهی بودند.

مجموعه دابسمش های خنده دار بازیگران ایرانی + فیلم

 بخشی از برنامه "صبح جمعه با شما" را با هم می شنویم:

برنامه‌ رادیویی صبح جمعه با شما در دهۀ ۱۳۵۰ (خورشیدی)، دهۀ ۱۳۶۰ (خورشیدی) و دهۀ ۱۳۷۰ (خورشیدی)، از رادیو ایران پخش می‌شد. این برنامه با تلاش گروهی از هنرمندان صداپیشه، مدت‌ها باب تفریح و خندۀ ایرانیان را در روز جمعه می‌گشود. برنامۀ جمعۀ ایرانی بعداً جایگزین صبح جمعه با شما شد و سپس برنامۀ رادیو جمعه جایگزین این برنامه شد. نهایتا اردیبهشت ۱۳۹۷ صبح جمعه با شما دوباره احیا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر