حال خوب | تکنیک ساده برای داشتن حال خوب

برای داشتن حال خوب در موقع کار، از این تکنیک ها استفاده کن!

اگه شما هم موقع کار زود انرژیتون تحلیل میره و حال خوبی ندارید، در این تکنیک های ساده ای رو بهتون میگیم که بتونید برای داشتن حال خوب موقع کار ازش استفاده کنید.

حال خوب
ویکی گردی:

خیلی از ماها بیشتر ساعت روزمون رو در محل کارمون می گذرونیم، به همین دلیل داشتن حال خوب در چنین ساعاتی جز اولویت های مهم هست. برای اینکه حتی بتوانیم بازدهی کاری خوبی داشته باشیم باید به حال خوب خودمون در محل کار توجه داشته باشیم. ما در اینجا تکنیک های ساده ای رو برای داشتن حال خوب در محل کار براتون بیان می کنیم.

5 تکنیک ساده برای داشتن حال خوب در محل کار

  • انجام روزانه کاری که دوست دارید در ساعت استراحت

کارهای کوچکی که شما را خوشحال می کنند را کشف کنید و سعی کنید در زمان استراحت، این کارها رو انجام بدید تا خستگی شما رو از بین ببره.

این علائم نشون میده داری به بهترین ورژن خودت تبدیل میشی!

  • با همکاران مثبت نگر گفتگو کنید

گفتگو با همکارانی با روحیه مثبت، به شما کمک می کند تا انرژی از دست رفته شما جبران شود و بتوانید با نگاهی مثبت تر کارهایتان را انجام دهید.

  • سبک زندگی سالمی داشته باشید

خوردن غذای سنگین شما را برای کار بعد از ظهر خسته می کند. بنابراین تا جای که ممکن است از غذاهای سالم و میان وعده های سبک استفاده کنید.

  • به تعویق انداختن کارها را متوقف کنید

افتادن در چرخه ی به تعویق انداختن کارها، خستگی شما را بیشتر میکند و روی رضایت شغلی شما تاثیر منفی می گذارد. تلاش کنید با احساس خستگی و تنبلی مبارزه کنید و کارهای عقب افتاده را در سریع ترین زمان انجام دهید.

چجوری افکار منفی را از خودمون دور کنیم؟ + فیلم

  • بین کار استراحت های کوتاه داشته باشید

برای بالا بردن عملکردتان، بین زمان های کاری به خودتون استراحت های کوتاه بدهید. سعی کنید در زمان استراحت، نفس عمیق بکشید و کمی قدم بزنید تا احساس بهتری داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر