چیپس ماکارونی | چیپس خونگی پاستا | طرز تهیه چیپس با پاستا

چیپس پاستا، خوشمزه ترین چیپس خونگی + طرز تهیه

چیپس پاستا یکی از خوشمزه ترین چیپس هایی هست که میشه به راحتی توی خونه اونو درست کرد و از خوردنش لذت برد و برای بچه ها یا حتی برای مهمونی ها هم میتونی با این خوراکی سالم خونگی هنرت رو به نمایش بذاری.

چیپس پاستا
ویکی گردی:

چیپس ها خوراکی های ترد و خوشمزه ای هستن که بچه ها و حتی بزرگترها عاشقشن و به روشهای مختلفی مثل غوطه ور شدن در روغن یا حتی بدون روغن و در فر تهیه میشن . اگر میخوای طرز تهیه این چیپس پاستای خونگی و خوشمزه رو یاد بگیری همراهم باش.

مواد لازم چیپس پاستا

ماکارونی فرمی ۱۵۰ گرم
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
روغن و فلفل قرمز و پاپریکا و ادویه های دلخواه            به مقدار کافی

برای تهیه چیپس پاستا خوشمزه ابتدا یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب جوش بیاید، پس از اینکه آب جوش آمد ۱ قاشق چایخوری نمک به همراه ۱ قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه می کنیم.

در این مرحله پاستا را به آب جوش اضافه می کنیم و به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه زمان می دهیم تا پاستا نرم شود و به طور کامل بپزد. پس از اینکه پخت پاستا به پایان رسید آنرا درون آبکش می ریزیم و با آب سرد آبکشی می کنیم. وقتی آب پاستا کاملا کشیده شد آرد را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز  و باقی ادویه جات ترکیب می کنیم و داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و پاستا هارا به آن اضافه میکنیم و خوب مخلوط میکنیم.

در ادامه یک تابه گود روی حرارت قرار می دهیم و به مقداری روغن اضافه می کنیم که پاستاها در روغن شناور باشند. حالا پاستاها را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه در روغن داغ سرخ می کنیم.

در این مرحله پس از اینکه سرخ کردن پاستا ها به پایان رسید، آنها را داخل توری فلزی یا دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان خارج شود. در پایان چیپس های کرانچی پاستا را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

منبع: سبک زندگی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر