ازدواج های المپیک فرانسه | ازدواج های المپیکی

رمانتیک ترین المپیک | سه ازدواج میان ورزشکاران المپیک فرانسه

یکی از حاشیه های جالب بازیهای المپیک فرانسه ثبت سه مورد ازدواج در میان ورزشکاران کشورهای مختلف بود که مربوط به کشورهای آرژانتین و چین است.

Capture
ویکی گردی:

بازیهای المپیک 2024 در پاریس در حال برگزاری است. این المپیک حواشی فراوانی را داشته است، مانند آلودگی رود سن، کمبود غذا در بازیها، عدم رعایت بهداشت در دهکده بازیها. اما شاید از جمله جالب ترین حواشی این المپیک ازدواج چند ورزشکار المپیک بود که شهر رویایی پاریس را برای خود خاطره انگیزتر کردند.

اولین ازدواج المپیک 2024 

 پیش از اینکه رقابت‌های المپیک به میزبانی فرانسه آغاز شود، خبر ازدواج دو ورزشکار آرژانتینی در دهکده این بازی‌ها سر و صدای زیادی به پا کرد. پابلو سیمونت، بازیکن تیم ملی هندبال مردان، در دهکده المپیک پاریس به ماریا کامپوی، بازیکن تیم هاکی زنان آرژانتین، پیشنهاد ازدواج داد. سیمونت و کامپوی از سال 2015 یکدیگر را می‌شناسند و قبلاً در المپیک 2016 ریو هم نماینده آرژانتین بودند.

دومین ازدواج المپیک 2024

دومین ازدواج المپیک مربوط به «جنگ سی وی» و « هوانگ یا چیونگ» بازیکنان تیم بدمینتون چین بود. «جنگ سی وی» و « هوانگ یا چیونگ» در قالب تیم چین به مدال طلای رقابت تیمی بدمینتون دست یافتند.

ازدواج های المپیکی

سومین ازدواج المپیک 2024 

سومین ازدواج المپیک 2024 خواستگاری بازیکن تیم مردان بدمینتون چین از بازیکن زنان بود!

در پاریس، لیو یو چن که خودش ۳ سال قبل مدال نقره المپیک را در توکیو گرفته بود، تصمیم گرفت پس از تماشای بازی هوانگ یا کیونگ بازیکن زن چینی با دسته گل و حلقه از او خواستگاری کرد.

این زن بدمینتون باز چینی بعد از این اتفاق با بیان اینکه شگفت‌زده شده چون تمرکز خود را برای مسابقات گذاشته بود، گفت: «امروز قهرمان المپیک شدم و نامزد کردم. فکر می‌کنم انگشتر به خوبی به انگشت من می‌آید!

کراپ شده

منبع: ترینی ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر