جاهای دیدنی ترکیه در تابستان | معرفی جاذبه های گردشگری ترکیه

بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت در شهریور ماه

در این مطلب بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت در شهریور ماه را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

C__Users_hamta_Desktop_cover5.jpg-تصویر-1-768x480
ویکی گردی:

یکی از شهرهای ترکیه با داشتن زیبایی‌های جذاب، معماری خیره‌کننده، دیدنی‌های شگفت‌انگیز با مردمانی خونگرم، باعث ‌شده تا گردشگران برای چندمین بار هم که شده در شهریور ماه به این شهر دیدنی سفر کنند، استانبول نام دارد. منطقه تاریخی سلطان احمد معمولاً اولین مکانی است که گردشگران در استانبول به بازدید از آن می‌پردازند. اگر به مشاهده آثار تاریخی علاقه‌مند هستید، دیدنی‌های تاریخی دیگری مانند میدان سلطان احمد، ایاصوفیه، آب انبار، کاخ توپکایی، موزه‌ باستان شناسی، مسجد آبی، موزه هنرهای ترکی و اسلامی در کنار این اثر تاریخی قرار دارند که می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما استانبول در ماه شهریور می‌توانید از جاذبه‌ها و مکان‌های زیر دیدن نمایید.

  • برج گالاتا از قدیمی‌ترین برج‌های استانبول بوده که معماری و طراحی زیبایی برخوردار است؛ با رفتن به بالای برج، می‌توان از مناظر زیبای استانبول لذت برد. رستوران بزرگ در بالای برج با غذاهای متنوعی که دارد از مهمانان به بهترین شکل پذیرایی می‌کند.
  • یکی از دیدنی‌های مورد علاقه گردشگران، بازدید از تپه پیرلوتی است که در منطقه ایوپ، در نزدیکی شاخ طلایی استانبول (آبدره ای شبیه شاخ که قسمت اروپایی استانبول را به دو بخش تقسیم می‌کند.) واقع شده است. این تپه تا دریا فاصله کمی دارد.
  • مرکز خرید فروم استانبول که بزرگ‌ترین آکواریوم را در دل خود جای داده است. در این مرکز خرید ۲۸۶ برند داخلی و خارجی به فروش می‌رسند و بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا به‌شمار می‌رود. با تهیه بلیط هواپیما استانبول می‌توانید سفر خوبی داشته ‌باشید. اکواریوم Sea Life با بزرگ‌ترین کوسه‌ها، بولینگ آتلانتیس، قلعه شنی، زمین‌های بازی، دنیای سرگرمی، شبیه‌سازی هلیکوپتر و… در این مرکز خرید قرار دارد که می‌توانید یک روز کامل را به دیدن و لذت بردن از آن اختصاص دهید.
  • شما می‌توانید سفر دریایی شبانه به همراه با صرف شام را در منطقه بسفر تجربه کنید. این سفر با کشتی با رقص سنتی، مراسم حنا، نمایش شرقی، رقص رومی با آهنگ‌های شاد زنده همراه است. همچنین تماشای کاخ عثمانی و پل‌های جذاب در شب‌ هنگام می‌تواند جزء بهترین خاطرات شما از سفر به استانبول باشد.

3 تا از بهترین هتل‌ های آنتالیا که نزدیک به ساحل هستند + عکس

وان؛ بهترین شهر ترکیه برای مسافرت در شهریور

وان یکی از شهرهای ترکیه است که در قسمت شرقی آن قرار دارد. آب‌وهوای این شهر سرد و خشک بوده و بهترین زمان برای سفر و لذت بردن از زیبای‌های آن، فصول بهار و تابستان هستند که در شهریور اقلیم آن کاملاً مناسب سفر خواهد بود؛ از این‌رو بیشتر مسافران و گردشگران در این ماه با تهیه بلیط هواپیما استانبول به این مقصد سفر می‌کنند. این شهر تفریحات آبی، جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید بسیار زیادی را در خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به دژ وان، موزه وان، کاووس تپه، کلیسای صلیب مقدس، قلعه هوساپ، مسجد بزرگ وان، شهر تاریخی توشپا، جزیره آختامار، صومعه واراگاوانک، قلعه چاووش تپه و مسجد کایا چلپی اشاره کرد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. از تفریحات وان در شهریور ماه می‌توان پارک کورتووش، کارتینگ، پارک آبی ساحل دیوان، ایپک پارک، اسکله، آکواپارک، خانه گربه، لونا پارک دوئو، لونا پارک گولی وان را نام برد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

جزیره لاوان

آنتالیا؛ شگفت انگیزترین شهر ترکیه برای مسافرت در ماه شهریور

آنتالیا یکی از پرطرفدارترین و بهترین شهرهای ترکیه است. آب‌وهوای مدیترانه‌ای، سواحل زیبا، تفریحات آبی و ساحلی و جاذبه‌های تاریخی، کوهستان‌های سرسبز و… آن را به یکی از مقاصد خاطره‌انگیز تبدیل کرده‌ است. در پاییز و زمستان آب‌وهوای این شهر سرد و بارانی بوده و در دو فصل بهار و تابستان هوا مطلوب‌تر خواهد شد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا، شهریور ماه بوده که با تهیه بلیط هواپیما استانبول می‌توانید سفری فوق‌العاده را تجربه نمایید؛ زیرا از گرمای تابستان و سرمای پاییز خبری نیست.

بهترین بازارهای ترکیه برای عاشقان خرید!

در این ماه به علت کاهش مسافران، هزینه سفر و بلیط‌ها به مقصد استانبول نیز از کاهش قابل توجهی برخوردار خواهند شد. همچنین جشنواره‌ها و مراکز خرید در این ماه، محصولات خود را با تخفیفات زیادی به فروش می‌رسانند. سواحل آنتالیا، تفریحات آبی، شهربازی اکتور پارک، سرزمین افسانه‌ها، پارک دکوما، باشگاه تیراندازی پلی گونو، اسکیپ روم، بولینگ، چیپ سافاری، آکواریوم، مراکز خرید، آبشار کورشونلو، مرکز خرید میگروس ۵ ام، مرکز خرید مارک تنها چند نمونه از اماکن تفریحی این شهر زیبا هستند.

آنتالیا

 

 

 

 

منبع: راهنماتو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر