آبشار آکاپل چالوس | معرفی آبشار آکاپل | عکس های آبشار آکاپل

آبشار اکاپل طبیعتی بی نظیر در چالوس

در منطقه‌ی رودبارک شهرستان کلاردشت، آبشاری در ارتفاع 20 متر واقع شده است. آبشار آکاپل از جاذبه‌های منحصر به فرد و بزرگ‌ترین آبشار منطقه‌ی کلاردشت می‌باشد

آبشار اکاپل
ویکی گردی:

در نزدیکی شهر چالوس و در منطقه کلاردشت، یک آبشار زیبا و دیدنی به نام آبشار آکاپل قرار گرفته است. آبشار آکاپل به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه جنگلی و کوهستانی از چشم‌انداز بی‌نظیری برخوردار است. علاوه بر این نزدیکی آبشار آکاپل به ییلاق‌های کلاردشت و دریاچه ولشت باعث شده است تا زیبایی آن دوچندان شود.

اگر شما هم قصد دارید تا از این آبشار زیبا دیدن کنید، باید به سمت جنوب غربی چالوس یعنی کلاردشت زیبا حرکت کنید. این آبشار بی‌بدیل در میان یک جنگل کوهستانی واقع شده است. رودهای فصلی زیبا و کوچک در اطراف این آبشار، زیبایی خاصی به آن بخشیده‌اند.

آبشار اکاپل

اگر می‌خواهید که یک سفر خاطره‌انگیز را در دل طبیعت تجربه کنید، کمپ چند روزه در کنار این آبشار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اتراق چند روزه در طبیعت بکر و زیبای این آبشار، لذتی است که تا همیشه در ذهن شما ماندگار خواهد شد. در اقامت چند روزه در کنار این آبشار حیات حیوانی جذابی را خواهید دید که مانند آن را قبلا ندیده‌اید.

آبشار اکاپل

در اطراف این آبشار بافت‌های گیاهی متنوعی وجود دارند. در فصل بهار و اواخر تابستان می‌توانید انواع گیاهان دارویی را در ارتفاعات این منطقه ببینید.

آبشار اکاپل

آب و هوای دلنشین و مطبوع آبشار اکاپل برای کسانی که از گرمای تابستان فراری هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. علاوه بر این آبشار، جاذبه‌های اطراف آن مانند دریاچه ولشت و پرنده‌های مهاجر آن نیز ارزش یکبار دیدن را دارند.

آبشار اکاپل

سرسبزی و طبیعت بکر آبشار اکاپل هوش را از سر هر گردشگری خواهد برد. به خصوص عطر خاک نم‌دار اطراف این آبشار یک حس شگفت‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. بهترین زمان برای بازدید از آبشار اکاپل فصل بهار و تابستان است. چرا که در باقی فصل‌ها، این منطقه سرد و بارانی بوده و بازدید از آن را ناممکن می‌سازد.

آبشار اکاپل

 

منبع: دلتامگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر