معرفی چشمه دمدمی مزاج | عکس چشمه دمدمی مزاج

چشمه دمدمی مزاج، دیدنی ترین جاذبه هرمزگان + عکس

چشمه دمدمی مزاج که یک چشمه بکر بوده برای علاقه مندان نورد توجه است. این چشمه دارای نخل های وسیع بوده و دارای آب های زلال می باشد.

چشمه دمدمی مزاج هرمزگان
ویکی گردی:

چشمه دمدمی مزاج، یکی از  زیبایی های هرمزگان بوده و نمای زیبایی دارد. شما می‌ توانید در این بخش با چشمه دمدمی مزاج هرمزگان و زیبایی‌ های آن بیشتر آشنا شوید.

این چشمه دارای آب‌ های زلال و ماهی‌ های سحر انگیز می‌ باشد. طبیعت سرسبز این نواحی در فصل‌ های مختلف اسرار می‌ تواند برای شما شکوهمند باشد. این چشمه از دیدنی هرمزگان بوده و علاقه مندان زیادی دارد. شما می توانید مکان های دیدنی هرمزگان را بشناسید.

چشمه دمدمی مزاج هرمزگان

موقعیت چشمه:

این چشمه دیدنی با زیبایی های بی‌ نظیر خود در شهرستان حاجی آباد هرمزگان واقع شده است. در مجاورت این منطقه می‌ توانید زیبایی‌ های دیگری نیز مشاهده کنید. درختان خرما در این نواحی نیز طبیعت زیبایی به شما می‌ بخشد. این چشمه بیضی شکل بوده و دور تا دور آن را خزه‌ های سرسبزی پوشاندند.

گردنه عشاق جاذبه‌ ای برای لحظات رمانتیک | گردنه عشاق کجاست؟

برای بازدید از این چشمه باید به فاصله ۲۵ کیلومتری حاجی آباد سفر کنید. این چشمه در فصل های مختلفی از چهار دارای زیبایی بوده و در فصل زمستان نیز طبیعت آن دل انگیز خواهد بود. در زمستان آب این چشمه ولرم بوده و برای شنا کردن مناسب می‌ باشد.

این چشمه در واقع یکی از بزرگ ترین چشمه های این نواحی است. همانطور که اشاره شد، چشمه به صورت بیضی شکل بوده و آب آن نیز محیط بسیار مناسبی برای رشد گونه‌ های گیاهی و جانوری می‌ باشد. گونه های ماهی موجود در این چشمه شامل کامبوزیا، باربوس، سیاه ماهی، پلانکتون‌ ها و غیره می‌ باشد.

چشمه دمدمی مزاج هرمزگان

طبیعت زیبای چشمه:

کوه کوچک و سنگی که در مجاورت این چشمه وجود داشته نیز مکان مناسبی برای نشستن می‌ باشد. شما از فراز این کوه‌ ها می‌ توانید چشم‌ اندازهای زیبایی را مشاهده کنید. در نزدیکی آن نیز گنبد سبز واقع شده که  امامزاده ای بوده برای بازدید علاقه مندان است. دیدنی های بندر مقام نیز با زیبایی های خود مورد توجه می باشد.

این نواحی شرایط آب و هوایی خوب و معتدلی دارد که برای مسافرت مناسب می‌ باشد. این چشمه زلال و عجیب با گونه‌های مختلفی از ماهی‌ ها می‌ تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد.

اوسیاه، چشمه اعجاب‌ انگیز هرمزگان + عکس

این چشمه در دهانه یک غار تاریخی واقع شده که برای شما نیز تماشایی خواهد بود. نخل‌ هایی که دور تا دور چشمه را پوشانده‌ اند می‌ تواند برای شما نیز جذاب و تماشایی باشد و طبیعت این منطقه را دیدنی تر می‌ کند. چشمه دمدمی مزاج یک چشمه دیدنی با زیبایی‌ های بی نظیر خود بوده که توجه شما را نیز جلب می کند.

چشمه دمدمی مزاج هرمزگان

در مسیر جاده رسیدن به این چشمه نیز اطراف جاده نسبتاً خشک بوده و طبیعت زیادی در آن وجود ندارد. پوشش‌ های این نواحی پوشش‌ های مناطق گرم و خشک هستند که همونطور که مشاهده می‌ کنید، در برخی از نواحی دور چشمه نیزارها نیز دیده می‌ شود.

با انعکاس نخل‌ ها و طبیعت زیبا درون چشمه شما می‌ توانید تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید. آب‌ های این چشمه به قدری زلال بوده که سنگ‌ های زیری آن نیز به چشم می‌ خورد. در فصل تابستان به دلیل اینکه هوای این نواحی نسبتا گرمتر می‌ شود. امکان شنا در آب نیز وجود دارد.

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر