معرفی آبشار خور | آبشار خور کرج | عکس های آبشار خور

آبشار خور منطقه ای بکر با طبیعت دیدنی اطراف کرج + عکس

شما علاقه مندان برای آشنایی با طبیعت زیبای آبشار خور و شگفتی های آن می توانید در این بخش همراه ما باشید. این آبشار ۵۰ متر ارتفاع داشته و در نزدیکی کرج قرار دارد.

آبشار خور
ویکی گردی:

آبشار خور در ۱۷ کیلومتری کرج واقع شده است و در فصل‌ های مختلفی از سال دارای زیبایی‌ های مختلفی می باشد. در زمستان‌ها ارتفاعات آبشار خور یخبندان بوده و ارتفاعات مناسبی برای یخنوردی خواهد بود. پیست اسکی مجهز که در اطراف آبشار خور قرار داشته امتیازات مناسب تفریحی و گردشگری را برای شما فراهم می‌ کند.

موقعیت آبشار:

این آبشار از دیدنی‌ های حومه تهران و در اطراف کرج واقع شده است. برای بازدید از این آبشار باید به فاصله ۱۷ کیلومتری از کرج سفر کنید. شما در طی مسیر می‌ توانید با زیبایی‌های زیادی روبرو شوید. این آبشار از دیدنی های اطراف تهران  بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

آبشار پیران، بلندترین آبشار خاورمیانه + عکس

آبشار خور

طبیعت زمستانی آبشار:

این آبشار در زمستان مکان مناسبی برای یخنوردی و صخره نوردی در ارتفاعات این نواحی امتیازهای زیادی دارد شما می‌ توانید از پیست اسکی با تجهیزات مناسب آن در این بخش استفاده کنید. شما با پرداخت هزینه می‌ توانید از امتیازهای این مجموعه استفاده کرده و نهایت لذت را در سفر خود ببرید.

در فصل زمستان با وجود تیوب سواری نیز امتیازهای ویژه‌ ای در اختیار شما عزیزان قرار دارد. تپه‌ های برفی اطراف این نواحی نیز مکان مناسبی برای تیوب سواری می‌ باشد.

ویژگی های آبشار:

تابستان حجم آب‌ های این نواحی بیشتر شده این آبشار ۵۰ متر ارتفاع داشته و در فصل تابستان نیز طبیعت اطراف آن بسیار سرسبز و دیدنی خواهد بود.

آبشار پلنگ دره، بهشت پنهان مازندران! + عکس

طبیعت سرسبز روستا:

این روستای دیدنی با زیبایی‌ های خود مورد توجه شما علاقه‌ مندان می‌ باشد. با وجود باغ‌ های میوه که تنوع و جذابیت‌ های زیادی دارند. شما می‌ توانید جاذبه‌ های زیادی از این نواحی را مشاهده کنید. در این مناطق درختانی از آلو و انواع دیگر از میوه‌ ها وجود داشته که هم طبیعت این نواحی را سرسبز می‌ کنند و هم میوه‌ های مرغوبی دارد. گیلاس زردآلو و سیب از دیگر میوه‌ هایی بوده که شما می‌ توانید در این نواحی داشته باشید و طعم لذیذی از این میوه‌ ها را می‌ چشید.

آبشار خور

سفر در فصل مناسب:

شما در فصل‌ های مختلفی از سال می‌ توانید به این نواحی سفر داشته باشید. در فصل زمستان این نواحی سرد بوده و به دلیل کوهستانی بودن این مناطق هوا نسبتا سرد می‌ شود. در فصل بهار با وزش بادهای بهاری آب و هوای خنک و معتدل و شکوفه‌ های گیلاسی این نواحی برای سفر لذت بخش‌ تر می‌ شود.

تنگه دار نوشهر، زیباترین جاذبه شمال کشور + عکس

اگر قصد سفر به  آبشار خور را دارید، باید از جاده چالوس راهی سفر شوید. در این مسیر به روستای خوزنکلا می‌ رسید. شما مسیر ۳۰ دقیقه‌ ای از این روستا را باید پیاده‌ روی کنید تا به آبشار خور برسید. در طی مسیر نیز با جاذبه های دیگری روبرو خواهید شد.

آبشار خور

شما برای پیاده‌ روی می‌ توانید از راهنمایی اهالی روستا و یا راهنمای گردشگری تور استفاده کنید. در مسیر دسترسی به این آبشار شما می‌ توانید با باغ‌ های میوه و طبیعت دیدنی آن روبرو شوید. همچنین که اشاره شد این منطقه دارای پیست‌های اسکی بوده که می‌ توانید از جذابیت‌های تفریحی آن استفاده نمایید.

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر