معرفی آبشار دودوزن | عکس های آبشار دودوزن گیلان

رفتی گیلان حتما یه سر برو آبشار دودوزن که زیباتریت آبشار شماله + عکس

برای آشنایی با ارتفاعات زیبای گیلان و دیدنی های شفت می توانید در این بخش با زیبایی آبشار دودوزن همراه ما باشید.

آبشار دودوزن
ویکی گردی:

شهرستان شفت یکی از نواحی تفریحی و دیدنی با جاذبه‌ های متنوع بوده که شما می‌ توانید در این بخش نمونه‌ هایی از آن را بشناسید. آبشار دودوزن یک آبشار مرتفع با زیبایی‌ های بکر بوده که در این بخش آن را معرفی می‌ کنیم.

معرفی آبشار دودوزن:

این آبشار در ارتفاعات کوهستانی و مناظر زیبا قرار دارد. آبشار ییلاقی از مهم ترین مقاصد گردشگری و تفریحی گیلان به شمار می‌ آید. شهرستان از نواحی اطراف نیز جاذبه‌ های زیادی داشته و می‌ تواند توجه شما را جلب کند.

دریاچه نورماس گیلان با طبیعتی چشم نواز مخصوص سفر در مرداد + عکس

پوشش‌ های جنگلی انبوه، رودخانه‌ های پر آب، چشمه‌ های خروشان، آب و هوای خنک و معتدل از مهم‌ ترین دیدنی‌ های این نواحی برای شما عزیزان به شمار می‌ آید که می‌ توانید از وجود آنها لذت ببرید.

آبشار دودوزن

زمین‌ های روستایی که در این نواحی مشاهده می‌ کنید با حجم بالای آبیاری طبیعت و سرسبزی فوق العاده‌ ای دارند، ارتفاع این آبشارها ۵۴ متر تخمین زده شده است. طبق تحقیقات و تخمین‌ هایی که زده شده این نواحی قدمتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ ساله دارد.

موقعیت آبشار:

این آبشار با دیدنی‌ های بی‌نظیر خود در استان گیلان و شهرستان تفت واقع شده است. شما برای بازدید این طبیعت باید به نواحی گیلان سفر کنید. همانطور که می‌ دانید در طی مسیر دسترسی به آبشار نیز جاذبه‌ های زیادی قرار داشته که با آن روبرو می‌ شوید.

آبشار میه کومه، بهترین جاذبه استان گیلان برای سفر تابستانی + عکس

موسیقی خروشان چشمه‌ ها و رودخانه‌ ها در این قسمت توجه شما را جلب می‌ کند. همانطور که مشاهده می‌ کنید در مسیر دسترسی به این چشمه و رودخانه‌ ها و آبشار دیدنی راه پله‌ های سنگی وجود داشته و سنگ فرش‌ هایی قرار دارند که طبیعت را زیباتر می‌ کند. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای ثبت تصاویر خاطره انگیز خواهد بود.

آبشار دودوزن

تفریحات آبشار:

مهم ترین جاذبه‌ های تفریحی که در این نواحی واقع شده‌ اند، شامل پیک نیک‌ های تفریحی و خانوادگی طبیعت پیرامون آبشار ها، آب تنی، پیاده‌ روی و طبیعت گردی می‌ باشد. اگر کفش و لباس مناسب دارید، می‌ توانید به راحتی به این منطقه سفر کنید و از جاذبه‌ های آن دیدن نمایید. آبشار دودوزن یک منطقه بکر و پر جاذبه برای شما علاقه مندان می باشد.

آبشار لونک؛ گوشه‌ای از بهشت گمشده گیلان + عکس

بهترین زمان برای سفر:

اگر می‌ خواهید طبیعت بکر و بی‌نظیری از این مناطق را مشاهده کنید. حتماً در فصل بهار و تابستان به این منطقه سفر نمایید. آب و هوای معتدل بوده همچنین جاذبه‌ های طبیعی سرسبزی در انتظار شما عزیزان هستند. با وجود امکانات رفاهی مناسبی که در اختیار شما عزیزان قرار دارد، می‌ توانید یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

آبشار دودوزن

امکانات رفاهی منطقه می‌ توان به فروشگاه محصولات محلی، قهوه خانه، مواد غذایی و میوه فروشی اشاره کرد. شما می‌ توانید محصولات مرغوبی همچون عسل، کره و دیگر خوراکی‌ های گیاهی را از این نواحی خریداری کنید. این منطقه دارای سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی نیز می‌ باشد که تردد و اقامت را برای شما عزیزان راحت‌ تر می‌ کند.

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر