معرفی دریاچه نورماس گیلان | عکس های دریاچه نورماس گیلان

دریاچه نورماس گیلان با طبیعتی چشم نواز مخصوص سفر در مرداد + عکس

اگر از علاقه مندان به جاذبه های دیدنی گیلان هستید، می توانید در این بخش با دیدنی های دریاچه نورماس و طبیعت بی نظیر آن آشنا شوید. دریاچه ای وسیع که طبیعت بکر و دیدنی دارد.

دریاچه نورماس گیلان
ویکی گردی:

دریاچه نورماس دریاچه‌ ای بکر و دیدنی که همانطور که در تصاویر مشاهده م ی‌کنید، بسیار تماشایی است. دریاچه نورماس از نواحی اطراف نیز به دیدنی‌ های مختلفی راه داشته که می‌ توانید از آنها بازدید کنید. دریاچه نورماس از مکان های دیدنی گیلان است.

موقعیت دریاچه:

این دریاچه دیدنی و تماشایی با زیبایی‌ های بی‌ شمار خود در شهرستان شفت استان گیلان واقع شده است. برای بازدید از این دریاچه باید به منطقه احمد سرگوراب و دهستان سمام بروید. منطقه‌ ای با جاذبه‌ های بی‌ شمار خود که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌ کند.

resized_1615750_547

این دریاچه یکی از آبگیرهای دیدنی و بکر بوده که در استان گیلان واقع شده است. شهرستان شفت که یکی از شهرستان‌های تفریحی و گردشگری بوده این دریاچه را در قلب خود جای داده است. این دریاچه در فاصله ۲۰ کیلومتری رشت قرار دارد. منطقه کوهپایه‌ ای که طبیعت بسیار بکر دارد و شرایط خوش آب و هوایی دارد که از آن دیدن می‌ کند.

resized_1615731_635

چشم اندازهای بی‌ نظیر و بکر این نواحی می‌ تواند توجه شما عزیزان را به خود جلب کند. اگر از عاشقان و علاقمندان به طبیعت هستید، این نواحی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. این دریاچه در زمان طلوع و غروب خورشید چشم‌ اندازهای بی‌ نظیری دارد که زمان مناسبی برای ثبت تصاویر می‌ باشد.

اطراف این دریاچه دارای تپه‌هایی با چمنزارهای مناسب بوده که مکان مناسبی برای اسکان شما عزیزان می‌ باشد. شما می‌ توانید در این تپه‌ ها و چمنزارها اسکان داشته باشید. دور تا دور دریاچه نیز پوشیده از درختان متعدد بوده که توجه شما را جلب می‌ کند. دریاچه نورماس دریاچه ای وسیع با دیدنی های متنوع بوده که می توانید از وجود آن لذت ببرید.

در قسمتی از دریاچه درختی را مشاهده می‌ کنیم که از میان آب‌ ها سر بیرون آورده و بسیار تماشایی می‌ باشد. شما می‌ توانید از این مناظر تصاویر بسیار زیبایی را به ثبت برسانید. دریاچه نورماس گیلان دریاچه‌ ای با دیدنی های مختلف بوده که در این بخش به آن ها اشاره می شود.

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر