معرفی گردنه عشاق | عکس های گردنه عشاق

گردنه عشاق جاذبه‌ ای برای لحظات رمانتیک | گردنه عشاق کجاست؟

تا حالا شده دلتان بخواهد لب ساحل غروب خورشید را ببینید؟ گردنه عشاق یکی از زیباترین و رویایی‌ترین منظره‌های غروب‌ در ایران را دارد.

گردنه عشاق
ویکی گردی:

میان بازدید از جاهای دیدنی هرمزگان، سری هم به گردنه عشاق بزنید؛ چشم‌اندازی فراموش‌نشدنی، صدای آرامش‌بخش موج‌های دریا، طبیعت فوق‌العاده و انعکاس رویایی خورشید در آب، همه کنار هم در گردنه عشاق بندر مقام جمع شده‌اند. برای این‌که با گردنه عشاق بیشتر آشنا شوید، ما در این مطلب را برایتان آماده کرده‌ایم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با گردنه عشاق

برای معرفی کامل‌ گردنه عشاق، از ظاهر آن شروع می‌کنیم که زبانزد گردشگران است. جاده‌ای را تصور کنید که چشم‌اندازی دیدنی به دریا دارد، صخره‌ها، شن‌های طلایی و انعکاس خورشید در آب را هم به تصویر اضافه کنید؛ حالا باید زیبایی منظره را چندبرابر کنید تا به نسخه واقعی این گردنه نزدیک‌تر شوید.

گردنه عشاق

سالانه گردشگران برای بازدید از این جاذبه، به جنوب سفر می‌کنند. در گردنه عشاق شما هم منظره‌ای رویایی می‌بینید، هم از دریا آرامش می‎‎‌گیرید و هم لوکیشنی بی‌نظیر برای عکاسی دارید. بسیاری از گردشگران و مردم محلی، پیشنهاد می‌کنند با همسر یا معشوقتان به گردنه عشاق سر بزنید

گردنه عشاق

گردنه عشاق، بخشی از استان هرمزگان است که در نزدیکی بندر مقام هرمزگان قرار دارد. این گردنه در واقع جاده‌ای‌ست که از بندر مقام به بندر پارسیان کشیده شده است. این جاده، در سال‌های اخیر، به یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی عروس و داماد تبدیل شده است.

گردنه عشاق

گردنه عشاق کجاست؟

این گردنه دقیقا در هرمزگان، بندر مقام قرار دارد. بندر مقام به بندر عشاق هم معروف است. برای رسیدن به این جاذبه دیدنی باید اول به شهرستان پارسیان بروید، بعد وارد جاده مقام – پارسیان شوید؛ گردنه عشاق مقام، بخشی از این جاده است. برای دیدن لوکیشن دقیق گردنه عشاق روی گوگل مپ، روی لینک زیر کلیک کنید.

دسترسی به گردنه عشاق

برای رسیدن به گردنه عشاق باید هر کجا که هستید، اول خودتان را به هرمزگان برسانید. به بندر لنگه بروید، از آنجا به شهرستان پارسیان و بعد به سمت گردنه عشاق بروید. در طول مسیرتان از بندر لنگه تا شهرستان پارسیان، از روستاهای مغذان، بستانو و زیارت عبور خواهید کرد.

گردنه عشاق

از بندر لنگه تا گردنه، تقریبا دو ساعت راه است. گردنه عشاق بخشی از جاده مقام به پارسیان است. پس لازم نیست مسیر را پیاده طی کنید تا به مقصد برسید.

بندر مقام فرودگاه ندارد. برای سفرهای هوایی باید ابتدا به عسلویه، بندر لنگه یا بندرعباس بروید. بعد از رسیدن به مقصد، بقیه راه را با وسایل نقلیه زمینی به سمت گردنه عشاق طی کنید. برای سفر با قطار هم همین راه را در پیش دارید. باید با قطار به بندرعباس رفته و بقیه راه را با وسیله نقلیه دیگری طی کنید.

گردنه عشاق

منبع: علی بابا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر