معرفی آبشار طامه نطنز | عکس های آبشار طامه نطنز

آبشار طامه نطنز، زیبایی طبیعی و چشم نواز اصفهان + عکس

آبشار طامه نطنز با قرارگیری در روستایی با همین نام مورد توجه گردشگران است. شما می توانید یک سفر عالی به این منطقه را تجربه کنید.

آبشار طامه نطنز
ویکی گردی:

آبشار طامه نطنز، مقصدی تفریحی در قلب اصفهان بوده که با زیبایی‌ های خود مورد توجه است. شما می‌ توانید در این بخش آبشار طامه نطنزرا بشناسید. آبشار طامه نطنززیبایی‌ های طبیعی داشته و می‌ تواند مقصد مناسبی برای علاقه مندان باشد.

آبشار طامه نطنز:

این آبشار موقعیت جغرافی مناسب داشته و همانطور که از نام آن پیداست، در شهر نطنز قرار دارد. شهری که قدمت تاریخی زیادی داشته و یک شهر اصیل می‌ باشد. با وجود زیبایی‌ های کوه‌های کرکس می‌توانید یک تجربه عالی داشته باشید.

آبشار میه کومه، بهترین جاذبه استان گیلان برای سفر تابستانی + عکس

Introducing-Tameh-of-Waterfall

در انتهای روستای تاریخی می‌ توانید رقص این آبشار را از فراز صخره‌ ها مشاهده کنید. کوهستان‌ های کرکس که دامنه‌ های سرسبز و متنوعی دارد توجه شما را جلب می‌ کند. این آبشار حدوداً ۲۳ متر ارتفاع دارد.

بررسی موقعیت آبشار:

برای بازدید از زیبایی‌ های این آبشار باید به منطقه اصفهان و شهرستان نطن سفر کنید. روستایی در اطراف نطنز که این آبشار را مشاهده خواهید کرد. این منطقه خوش آب و هوا دنج و ییلاقی بوده که مکان مناسبی برای سفر است.

این شما و این بهترین آبشارهای ماسال گیلان! + عکس

بررسی پوشش‌ های گیاهی:

پوشش‌ های گیاهی این منطقه نیز تنوع زیادی داشته و شامل پوشش‌ های گیاهی کوهستانی هستند. این منطقه دارای حجم آب فراوانی بوده و به همین دلیل طبیعت سرسبزی دارد. از مهم ترین پوشش‌ های گیاهی این نواحی می‌ توان به روناس آویشن گون گزنه و … اشاره کرد.

5855658_122

جاذبه‌ های گردشگری:

طبیعت این نواحی که درون دره‌ای قرار گرفته و رودخانه‌ای از میان آن عبور می‌ کند، بسیار تماشایی می‌ باشد. با قدم زدن در قسمت‌ های مختلف دره صخره‌ های مرتفعی مشاهده می‌ کنید که اطراف شما را احاطه کردند. این نواحی آب و هوای بسیار مناسبی دارد.

محصولات گیاهی این نواحی بسیار مرغوب بوده و برخی به عنوان سوغاتی نیز از آن استفاده می‌ کنند. آبشار طامه نطنز آبشاری مرتفع با دیدنی های مختلف بوده که توجه شما را جلب می کند‌. شما می توانید در سفر به این نواحی طبیعت بی نهایتی را مشاهده کنید.

تعطیلات هفته بعد سفر کجا بریم؟ خب معلومه آبشار لاتون  + فیلم

بهترین زمان برای سفر:

زمان مناسب برای سفر به این نواحی فصل بهار و تابستان بوده که آب و هوا خنک و معتدل است. در فصل زمستان این صخره‌ ها به دلیل کوهستانی بودن بسیار سرد بوده و امکان سفر را برای شما سخت‌ تر می‌ کند. در فصل بهار هم پوشش‌ های گیاهی این نواحی متنوع بوده و هم اینکه آب و هوای مناسب شرایط بهتری را برای گشت و گذار مقدور می‌ کند.

15353490

جاذبه‌ های اطراف آبشار:

در اطراف این آبشار نیز می‌ توانید جاذبه‌ های متنوع مشاهده کنید که بسیار مورد توجه هستند. مراسم ویژه‌ای بوده که مورد توجه است شما با شرکت در این مراسم‌ ها می‌ توانید یک تجربه فوق العاده داشته باشید.

در مسیر دسترسی به این آبشار نیز زیبایی‌ های زیادی وجود داشته که توجه شما را جلب می‌ کند. شما می‌ توانید با طبیعت زیبای این روستا نیز خاطره‌ های مهمی را ثبت کنید.

 

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر