فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 29 شهریور 1402

فال تاروت امروز 29 شهریور 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که ترس و وحشت و نگرانی های شما به حملات عصبی تبدیل شده اند. و شما تناسب خود را از دست داده اید.مشورت با مشاوری دلسوز، و یا متخصص روان درمانی می تواند شما را در حل مشکلاتتان یاری دهد

 

فال تاروت کبیر | فال تاروت 30 شهریور 1402

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

 

متن فال:

این کارت بیان میدارد که اکنون زمان تغییر و تحول و ترقی است، نه اینکه به مدت طولانی در یک حالت باقی بمانید. کارت ماه از شما دعوت می کند که تغییر و دگرگونی و چرخه زندگی و تقدیر خود را بپذیرید.وقت آن فرا رسیده تا آنچه که در ضمیر نا خودآگاه شما به طور دقیقی دفن شده است، بیرون آمده و آشکار شود.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که ترس و وحشت و نگرانی های شما به حملات عصبی تبدیل شده اند. و شما تناسب خود را از دست داده اید.مشورت با مشاوری دلسوز، و یا متخصص روان درمانی می تواند شما را در حل مشکلاتتان یاری دهد

فال تاروت روزانه متولدین تیر

متن فال:

انجام کار ها و امور به نتیجه خوشایندی می رسند . زمان جشن گرفتن فرا رسیده، شما احساس سرزندگی و نشاط می کنید.اکنون زمان پیشرفت های احساسی و معنوی است. او مردی است معقول و جا افتاده، با شخصیتی خارق العاده، پر تحرک و فعال،سرزنده ، پر انرژی و با حرارت و یک پیشرو و پیش قدم مادر زاد.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 30 شهریور 1402

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

متن فال:

این کارت بیانگر این مطلب است که فرصتهای جدیدی برای شما فراهم میشود. و شما فرصت خواهید یافت تا افکار و نظرات خود را به مرحله عمل برسانید.کارت خبر از فرصت یادگیری مهارتهایی جدید از معلمی خوب و سودمند می دهد به خصوص در زمینه علوم و پزشکی.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

این کارت بیان میدارد که شما می توانید به طور موقتی از مشکلات خود رهایی یابید.البته به جای سعی و تلاش برای حل مشکلات موجود ، از آنها فاصله می گیرید. این کارت در مورد ضرورت رها کردن بعضی چیز ها سخن می گوید.اکنون زمان ایجاد تغییر و تحولی فرا رسیده تا به زندگی شما تازگی و طراوت ببخشد.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

او مردی است معقول و جا افتاده، با شخصیتی خارق العاده، پر تحرک و فعال،سرزنده ، پر انرژی و با حرارت و یک پیشرو و پیش قدم مادر زاد. مشاهده شرایط بد و نامساعد افراد دیگر و اطرافیان و شکست آنها برای او غیر قابل تحمل است

فال فرشتگان الهی امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402

فال تاروت روزانه متولدین آبان

متن فال:

شما مجبور خواهید شد از قدرت اراده خود برای غلبه بر موانع و مشکلات استفاده کنید.این سعی و تلاش در نهایت موجب می شود شما قوی تر شوید.با نگاهی عمیق تر این کارت به شما می گوید که باید با امیال و افکار ستیزه جویانه خود مقابله کنید. ستیزه جویی یا خشونت می تواند بسیار مخرب باشد.اما همچنین نیروی قدرتمندی است که می تواند به نیروی خلاقیت انسان جهت دهد

فال تاروت روزانه متولدین آذر

متن فال:

این کارت بیان می کند که شما به علت دودلی و تردید، فرصت را از دست می دهید. یا در مواجهه با مشکلات و مخالفت ها،خیلی زود تسلیم می شوید.در حالیکه می توانید موفق شده و به پیروزی برسید. این کارت اشاره دارد به کسب موفقیتهای مالی.

فال تاروت روزانه متولدین دی

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که شما از پذیرفتن یک تغییر و تحول اجتناب ناپذیر و حتمی امتناع کرده و مخالف آن هستید.عدم فعالیت و رکود حاصلی ندارد و غیر ممکن است که همه چیز همیشه همان طور باقی بمانند.شما باید از تغییر و تنوع استقبال کرده و آنرا و آنرا تجربه نمائید

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 29 شهریور

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

متن فال:

این کارت بیان می کند شخصی از قدرت خود سوء استفاده کرده و سعی می کند به برنامه و کار شما و یا به شخص شما آسیب برساند این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست بلکه مانند برداشتن خرمن اشاره می کند بر پایان چرخه ای که به دنبال آن دانه های جدید کاشته می شوند.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

متن فال:

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز چهارشنبه 29 شهریور 1402

او شخصی است محکم و منظم، منضبط و قابل اطمینان. او قبل از انجام هر کاری با دقت فکر می کند و هنگامی که کاری را انجام میدهد بدون هیچ گونه کج روی و انحراف، مسیری را دنبال می کند که برای خودش تعیین کرده است.

منبع: ساقیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر