معرفی آبشار های ماسال | معرفی آبشار های گیلان

این شما و این بهترین آبشارهای ماسال گیلان! + عکس

آبشارهای ماسال بسیار تماشایی هستند و در سفر به ماسال حتما باید از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید.

آبشار آب سفید
ویکی گردی:

دیدن از آبشارهای ماسال از اون جاهایی که هر کسی باید یه بار تجربه اش کنه. الان که هوا گرم شده و همه دنبال مکان سفر تابستونی پیشنهاد ویکی گردی آبشارهای ماسال هست. با ما همراه باشید تا شما را با آبشارهای ماسال آشنا کنیم.

آبشار ویوز در ماسال

تماشای این آبشار، مثل تماشای سرگذشت دسته‌جمعی بی‌شمار قطره‌های آب است. یکی از آبشارهای خروشان ماسال است که قدرت طبیعت را به رخ ما می‌کشد. تماشای آبشار، مثل تماشای سرگذشت دسته‌جمعی بی‌شمار قطره‌های آب است. قطره‌هایی آبی که اول یک رود را تشکیل دادند و آرام‌آرام از سرچشمه خود دور شدند.  تماشای آبشارها به‌خصوص آبشار ویوز در شهر ماسال، احساسات عجیب و حتی متناقضی را در شما به وجود می‌آورد و اصلاً به نظر من یکی از لذت‌های سفر به ماسال تجربه همین احساسات متفاوت است.

آبشار آب سفید ؛ عروس آبشارهای ایران | آبشار آب سفید کجاست؟ + عکس

آدرس آبشار ویوز: استان گیلان، ماسال، ییلاق اولسبلنگاه

آبشار ویوز در ماسال

آبشار تولی نسا در ماسال

تولی نسا یک آبشار قدبلند است که از بالای صخره‌هایی تکه‌تکه به داخل حوضچه‌ای می‌ریزد. دو طرف صخره‌ها را خزه بسته که چهره آبشار را زیباتر کرده است. ارتفاع تولی نسا حدود ۱۰ متر است، پس وقتی آب به پایین می‌ریزد با شدت بیشتری به سطح آب حوضچه می‌خورد و همین هم صدایی گوش‌نواز ایجاد می‌کند. دیواره صخره‌ای و صاف آبشار باعث شده تا آب یک راست به داخل حوضچه بریزد. البته این وسط‌ها یک ملاقاتی هم با گوشه‌هایی از صخره دارد. برای دسترسی به آبشار تولی نسا باید از ماشین آفرود استفاده کنید. اما اگر آفرود ندارید اصلا جای نگرانی نیست، جاده مال‌رویی در این نزدیکی‌ها هست که با ۲ ساعت پیاده‌روی در آن به آبشار می‌رسید.

معرفی 10 تا از نزدیک ترین آبشارهای اطراف تهران + عکس و آدرس

آبشار تولی نسا در ماسال

آبشار رامینه در ماسال

آبشار رامینه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ماسال است که به‌خاطر طبیعت زیبا، درخت‌های متنوع و سربه‌فلک‌کشیده، وجود آبشار و بارش قطرات آب، حیات‌وحش و گونه‌های گیاهی متنوع، مثل بهشت است. آبشار رامینه در ارتفاع ۶۲۹ متری از سطح دریا قرار گرفته و به‌خاطر این فاصله و وجود آبشار و درخت‌های زیاد، این منطقه آب‌وهوایی مطبوع و دلنشین دارد. طبیعت اطراف آبشار بکر و دست‌نخورده باقی مانده و همین هم شما را سر ذوق می‌آورد.

معرفی آبشار های مازندران | لیست آبشار های مازندران

آبشار ویوز در ماسال

منبع: همیار تریپ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر