انگلیسی | چت انگلیسی | مخفف های کاربردی انگلیسی

چت کردن رمزی بلدی؟؟! | محبوب ترین مخفف های انگلیسی در چت

اگه می خوای چت کنی و کسی متوجه حرفات نشه و نفهمه در چه موردی صحبت میکنی از این مخفف های انگلیسی استفاده کن.

چت کردن
ویکی گردی:

تا حالا شده با کسی چت کنی و اون شخص از مخفف های انگلیسی استفاده کنه و تو متوجه نشی منظورش چیه؟ یا اینکه منظورش رو از اون چیزی که فرستاده اشتباه فهمیدی و یه جواب اشتباه دادی و بعدا خجالت کشیدی؟ احتمال اینکه در روز حداقل با چند تا مخفف رایج کلمه های انگلیسی توی اینترنت روبرو بشی خیلی بالاست. اما شاید تمام مدت این مخفف ها رو می بینی و معنی اون ها رو متوجه نشی یا اشتباه متوجه شی. برای همین ما توی این مقاله میخوایم محبوب ترین مخفف های انگلیسی در چت رو بهت بگیم که خوب باهاشون آشنا بشی و دیگه هیچ مشکلی نداشته باشی.

شاید برات سواله که اصلا این مخفف ها از کجا میان و چه کاریه مخخف بنویسیم؟ خب اون اوایل که مردم تازه شروع به ارسال پیام کرده بودند، هزینه ش خیلی گرون بوده. بنابراین کسانی که پیام ارسال می کردن تصمیم گرفتن که از مخفف کلمات انگلیسی استفاده کنن تا هزینه ها رو کاهش بدن. این روش هنوز در ارسال پیام رایجه البته علتش دیگه کاهش هزینه نیست بلکه تنبلی آدماست که حوصله شون نمیگیره کلمه ها رو کامل تایپ کنن!

آموزش احوال پرسی به زبان کره ای + فیلم

انگلیسی

با افزایش محبوبیت استفاده از ارسال پیام، نیاز به داشتن یک فرمت جدید برای ارسال پیام که کوتاه و خلاصه باشه پیدا شد. امروزه ازمخفف های انگلیسی توی ارسال متن در ارتباطات آنلاین مثل توییتر، چت کردن، ارسال ایمیل، بازی و خیلی جاهای دیگه استفاده می شه.

دوست داری بدونی ماه تولدت به زبان کره ای چی میشه؟ + فیلم آموزشی

انگلیسی

اسمت به کره ای چی میشه ؟! | روش نوشتن اسم به کره ای + فیلم

انگلیسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر