فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 12 مرداد 1402

فال تاروت امروز 12 مرداد 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 متن فال:

شما به ثروت و دارایی بسیار اهمیت می دهید.مال اندوزی و زیاده طلبی زندگی شما را تحت الشعاع قرار داده است. این کارت به شما هشدار می دهد که از تملق و چاپلوسی دوستی دروغین بر حذر باشید.این فرد شخصی است کم مایه،پست و سطحی که از شما فقط برای دستیابی به مقاصد خود ، هرچه بیشتر و هر چه سریع تر استفاده می کند

فال قهوه روزانه | فال قهوه 12 مرداد 1402

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

 متن فال:

شما با زن حسودی ملاقات خواهید کرد.بی ثباتی، تزلزل، و احساس نا امنی در وی باعث می شود تصورات و خیالات اشتباهی را در ذهن خود بپروراند و خیلی سریع دیگران را متهم کرده و مقصر بداند. شما در مواقعی که راه خود را پیدا نمی کنید عصبانی می شوید و کج خلقی می کنید که اینها مخالف روحیه سلحشوری می باشد.شما هنوز روحیه یک جنگجو را بدست نیاورده اید.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

 متن فال:

این کارت در فال شما بیانگر آن است که اخبار بدی را دریافت خواهید کرد. با ایجاد تغییر و تحول در سرگرمی ها و علاقه به کار و یا یادگیری مهارتهای جدید، مسیر زندگی خود را تغییر دهید.مخصوصا این کارت برای هنرمندی که قصد دارد در کمال عقل و درایت،زندگی خود را وقف کاری هنری نماید، نشانه سعادت و خوشبختی است.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند که شما در مورد دانشی اسرارآمیز، به طور سطحی کسب علم نموده اید.بدون اینکه از مفهوم حقیقی آن هیچگونه درک و فهمی داشته باشید.شما به آنچه که برایتان الهام می شود گوش نداده و بی توجهی می کنید.و از چیزی که عمیقا به درستی و صحت آن آگاهی دارید، چشم پوشی می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 12 مرداد 1402 | فال امروز بر اساس ماه تولد

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

 متن فال:

این کارت بصورت وارونه می تواند بیانگر این موضوع باشد که شما قربانی بی عدالتی شده اید و اشتباها متهم به انجام عملی شده اید و یا از طریق شایعات و اراجیف، تصویر غلط و نادرستی از شما ارائه شده است. شما باید از خود دلیل این امر را بپرسید.به هر حال هر معلولی علتی دارد و شما باید با تعمق و جستجو این علت را بیابید

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

این کارت ممکن است نشان دهنده تغییر حالتی به حالت دیگر باشد.که ماهیت هر کدام می تواند از طریق کارت های اطراف استنباط شود.همچنین حالت جدیدی از هوشیاری و آگاهی و لذت های معنوی در زندگی شما آغاز می شود.این کارت، کارت توازن و هماهنگی است که از طریق کار کردن با مردمی هم دل و هم درد و در روابطی توام با گذشت و رعایت کردن طرف مقابل بدست آمده است

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است. کارت "بانو" همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 12 مرداد 1402

فال تاروت روزانه متولدین آبان

ممکن است فرصتی داشته باشید که به یک مشارکت کاری بپیوندید، یا پیشنهاد یک کار جدیدی داشته باشید. نباید تصمیم نهایی بگیرید تا زمانی که مزایا و معایب این پیشنهاد بررسی نکرده اید. توصیه های یک شخص با تجربه و یک فرد سالمند را در نظر بگیرید! در طول بعد از ظهر یک تصمیم الهام بخشی در ارتباط با خانه خواهید گرفت

فال تاروت روزانه متولدین آذر

ممکن است ملاقات موفقیت آمیزی با افراد مهم داشته باشید. ایده های شما مورد حمایت و تحسین قرار خواهد گرفت. امروز برای تحکیم روابط با دوستان جدید مطلوب است. باید به نظرات دیگران گوش دهید، زیرا این به نفع شماست.

فال تاروت روزانه متولدین دی

امروز صبح مجبور هستید تا هزینه های غیر منتظره ای را پرداخت کنید. اما ظاهرا خانواده تان مقصر هستند. در طول بعد از ظهر احتمالا مجبور هستید تا در دقیقه اخر برنامه های تان را تغییر دهید. زیرا باید از یکی از بستگان که به طور جدی بیمار است پرستاری کنید. می توانید بر تمام مشکلات غلبه کنید فقط نیاز دارید که صبور باشید.

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 12 مرداد

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

اگر فرصتی داشتید تا به یک مشارکت جدید بپیوندید. باید بدون تامل این پیشنهاد را بپذیرید. زیرا تغییرات مهمی در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد. فرصتی دارید تا بودجه مالی تان را بهبود بخشید. می توانید در کسب و کارتان موفق شوید. احتمالا فرصتی دارید تا پول اضافی کسب کنید، اما از هر گونه حدس و گمان اجتناب کنید.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

صبح حوادث غیر منتظره ای رخ خواهد داد، که تمام برنامه های تان را خراب می کند. بستگان خارج از شهر با دیدن، شما را سوپرایز می کنند. باید آرام و میزبان خوبی باشید. امروز بعد از ظهر، یک شخص با تجربه در ارتباط با کسب و کار به شما توصیه های مفیدی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر