معرفی هتل های ماسوله | بهترین اقامتگاه های ماسوله

4 تا از بهترین هتل های ماسوله + (معرفی هتل و امکانات)

ماسوله یکی از شهرهای زیبا و مشهور ایران به جهت معماری پلکانی است و به‌دلیل حضور بالای گردشگران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی دارد.

ماسوله
ویکی گردی:

گردشگران از دیرباز به ماسوله توجه نشان می‌دادند. به همین جهت در آن هتل‌ها، کاروان‌سرا‌ها و مهمانسرا‌هایی برای رفع نیاز‌های گردشگران تاسیس شده است. حتی برخی از ساکنان شهر تاریخی ماسوله، خانه‌های خود را به گردشگران کرایه می‌دهند. در این میان تعداد کمی از این اقامتگاه‌‌ها و هتل های ماسوله از امکانات خوبی برخوردار هستند. در ادامه هتل های ماسوله را معرفی می‌کنیم که دارای خدمات، مناظر و موقعیت بهتری نسبت به بقیه هستند. جهت آشنایی با این هتل های ماسوله با ما همراه باشید.

هتل آپارتمان مهران

  •     آدرس: گیلان، فومن، ماسوله، پارکینگ بالا، محله ریحانه بر به‌سمت بازار

هتل مهران در سال ۱۳۷۹ تاسیس و در سال ۱۳۹۵ به‌منظور ارائه امکانات و خدمات رفاهی بهتر بازسازی شد. هتل یک ستاره مهران، اقامتی به‌صرفه را به مهمانان خود عرضه می‌کند و با قرارگیری در دل خانه‌های پلکانی شهر ماسوله، خاطرات زیبایی را برای مهمانان رقم می‌زند. این هتل در دو طبقه و بدون آسانسور طراحی شده است و ۱۰ اتاق بزرگ دارد. منظره‌ای دلچسپ رو به شهر ماسوله و کوه‌های اطراف از امتیازات برخی از اتاق‌های آن محسوب می‌شود. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، لابی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته گردشگران اشاره کرد.

هتل آرام، سه ستاره ماسوله تو دل طبیعت + عکس

در هر اتاق هتل آپارتمان مهران تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و حمام و سرویس بهداشتی مستقل وجود دارد؛ اگر در لابی آن بنشینید، می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. حتما برای صرف غذا در رستوران این هتل برنامه‌ریزی کنید تا از سرو انواع غذا‌های شمالی و ایرانی لذت ببرید.

مهران

بوتیک هتل امان

  •     آدرس: گیلان، فومن، ماسوله، ابتدای بازارچه سنتی، جنب چشمه النزه

بوتیک هتل امان نخستین اقامتگاه مدرن شهر تاریخی ماسوله محسوب می‌شود. تفاوت این مدل از اقامتگاه‌ها نسبت به هتل‌های لوکس، در تعداد کمتر اتاق‌ها و رستوران‌های کوچک‌تر است؛ اما به‌واسطه وسعت کمتر، قادر هستند هزینه بیشتری برای دکوراسیون و سایر جزییات خود صرف کنند و تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان رقم بزنند.

بوتیک هتل امان در فروردین سال ۱۴۰۱ تاسیس شد و دارای چند سوئیت و رستورانی کوچک است که معماری جذابی دارند. این اقامتگاه دارای چندین سوئیت پنج‌، چهار‌ و دو نفره است؛ از امکانات آن‌ها می‌توان به کولر گازی، شوفاژ، مبلمان، کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و سرویس فرنگی اشاره کرد.

امان

هتل روحی

  •     آدرس: گیلان، فومن، ماسوله،‌ پل سوم، انتهای پارکینگ، رو‌به‌روی آبشار، به‌سمت بازارچه سنتی

هتل روحی در شهر ماسوله و روبه‌روی آبشار قرار دارد و از دو مجموعه تشکیل شده که یکی دارای چهار و دیگری دارای هفت سوئیت است؛ هر سوئیت آن ۴۵ متر مساحت دارد و دارای یک اتاق خواب، یک هال پذیرایی، یک تخت دبل در اتاق، دو تخت تاشو در هال، مبلمان، میز ناهارخوری، تلویزیون، توالت ایرانی، توالت فرنگی، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بخاری نفتی دودکش دار و بخاری برقی است. این هتل با ظرفیت ۵۰ نفر، در هر اتاق چهار تا پنج نفر را جای می‌دهد.

3 تا از بهترین هتل های ساحلی شمال + عکس

آشپزخانه هر واحد هتل روحی مجهز به ظروف آشپزی، یخچال و اجاق گاز است. رستوران آن با فاصله کمی (چهار دقیقه) از اقامتگاه قرار گرفته است. گردشگرانی که این رستوران را انتخاب می‌کنند، می‌توانند انواع غذاهای سنتی و محلی گیلان از جمله قورمه‌سبزی، باقالاقاتوق، میرزا قاسمی، ترش تره، شامی ماسوله، قزل‌آلای رودخانه‌ای، جوجه‌کباب، کباب چنجه و کباب ترش را سفارش بدهند. از دیگر خدمات هتل روحی می‌توان به راهنمایان بومی و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی نیز اشاره کرد.

روحی

هتل سنتی نمازی

  •     آدرس: استان گیلان، شهر فومن، شهر ماسوله، جاده ماسوله ماجلان

هتل سنتی نمازی که به هتل فریدون نیز شهرت دارد، در دو طبقه کاملا مجزا ساخته شده است و در طبقه اول سه و در طبقه دوم آن دو سوئیت قرار دارد. اتاق‌های طبقه بالا به‌دلیل چشم‌انداز زیباتر، هزینه اقامت بالاتری دارند. هتل فریدون درمجموع ظرفیت پذیرش ۶۰ مسافر را دارد. در طبقه اول این اقامتگاه، سوئیت‌های یک‌خوابه و دو‌خوابه دوبلکسی قرار گرفته که هرکدام مجهز به یک تا چهار تخت هستند.

در طبقه دوم هتل نمازی نیز سوئیتی یک‌خوابه با پنج تخت و سوئیت دوخوابه دوبلکسی با هشت تخت وجود دارد که تمامی آن‌ها مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام، آشپزخانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی (پنکه، کولر گازی و بخاری برقی) هستند. راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی از سایر خدمات اقامتگاه سنتی نمازی است. اگر قصد دارید کباب بپزید، می‌توانید از باربکیوی آن استفاده کنید.

نمازی

هتل آریا یک هتل دو ستاره اقتصادی است. این هتل با ۱۵ اتاق در محدوده شهر ماسوله قرار دارد و مسافت کم آن با جاذبه‌های گردشگری از جمله ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود. در هتل آریا می‌توانید از امکانات مناسبی از جمله رستوران، سفره‌خانه سنتی، پارکینگ و فروشگاه مواد غذایی برخوردار شوید. مجموع این شرایط منجر شده تا این اقامتگاه به انتخاب خوبی برای گردشگران بدل شود.

متل عسل بابلسر؛ یه انتخاب خوب برای یه اقامت به یاد ماندنی + عکس

هتل آریا امکانات دیگری همچون کافی شاپ و اینترنت در لابی نیز دارد. اتاق‌های آن با دو تا پنج تخت مجهز به تلویزیون، یخچال و سرویس مستقل هستند و در رستوران هتل نیز انواع غذاهای محلی و دریایی سرو می‌شود.

آریا

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر