معرفی هتل سارا کیش | امکانات هتل سارا کیش

هتل سارا؛ اقامت در قلب مراکز تفریحی کیش + عکس

در این بخش از سایت ویکی گردی به معرفی یکی از هتل های کیش به نام هتل سارا می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل سارا کیش
ویکی گردی:

هتل سارا کیش یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 در خیابان رودکی احداث گردید از نظر موقعیتی مکانی هتل سارا کیش، در مرکز کیش واقع شده و از ویژگی های آن نزدیکی به کلیه مراکز تجاری و خرید کیش است. هتل سارا کیش با دسترسی مناسب و قیمت معقول در جزیره کیش همیشه مورد استقبال است.

kish-sara-hotel-facade

رستوران هتل با سرو غذاهای دریایی و ایرانی و چایخانه سنتی آن در فضایی مطلوب پذیرای میهمانان است. فضای سبز سالن بدنسازی و گیم نت در طبقه منهای یک هم از دیگر امکانات و خدمات هتل میباشد نمی توان گفت این هتل قابلیت های بالایی دارد. اما با توجه به قیمت ارزانی که دارد خدماتو خوبی را ارائه می دهد.

کدام هتل‌ های 5 ستاره کیش ارزان‌ ترند؟ + توضیحات

اگر قصد گشت و گذار دور جزیره و دیدن مکان های دورتر را دارید امکان کرایه اتومبیل در این هتل برایتان وجود دارد از هتل سارا قدم زنان به مراکز خرید پردیس 1 و 2 پانیذ مرکز تجاری پاندا و زیتون میرسید.

b13d942d-c2c7-4600-a4ca-5c447c910085

ساختمان هتل در 4 طبقه بنا و دارای ۷۲ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب میباشد. هتل سارا کیش دارای اتاق و سوئیت با تیپهای دو تخته سه تخته و چهار تخته میباشد. اتاق های این هتل شامل اتاق دو تخته سه تخته و سوئیت رویال میشوند که ظرفیت اتاقهای رویال هتل سارا به 5 نفر نیز میرسد هتل دارای یک سوئیت لوکس به نام سوئیت لوکس رویال است که گران ترین سوئیت در این هتل می باشد.

همه چیز درباره هتل 5 ستاره داریوش کیش + آدرس و تلفن

hotel-kish-sara1

ساحل و کلوپهای آبی اسکله تفریحی کیش و دیگر مکانهای تفریحی کیش با فاصله ی کم و با حدود 15 دقیقه پیاده روی از محل اقامتتان قرار گرفته اند این هتل تا ساحل زیبای خلیج فارس نیز فاصله چندانی ندارد.

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر