معرفی هتل زنبق یزد | آدرس هتل زنبق یزد

هتل زنبق با کیفیت ترین هتل سه ستاره یزد + عکس

در این بخش از هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل زنبق یزد میردازیم با ما همراه باشید.

هتل زنبق یزد
ویکی گردی:

هتل زنبق یزد یکی از هتل‌های سه ستاره باکیفیت شهر خشتی یزد است که از سال 1389 تا به کنون در حال خدمت رسانی به میهمانان گرامی است. هتل زنبق یزد در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در نزدیک‌ترین فاصله به مراکز تجاری و اداری یزد و فرودگاه واقع گردیده و با کادری حرفه‌ای و آموزش دیده آماده ارائه خدمات رفاهی به گردشگران و مسافران می‌باشد. هتل زنبق یزد دارای 32 باب سوئیت و اتاق است که در دو طبقه قرار گرفته‌اند و گردشگران جهت رزرو هتل زنبق یزد و اقامت در آن می‌توانند از میان انواع اتاق یک تخته، دو تخته دابل و تویین، سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته با توجه به نیازشان انتخاب نمایند.

هزینه رزرو هتل زنبق یزد و اقامت در آن با توجه به نوع واحد اقامتی، تعداد روزهای مد نظر و تاریخ انتخاب شده متفاوت خواهد بود با این حال سطح هزینه رزرو در این هتل متوسط رو به بالا می‌باشد.

بوتیک هتل شاه ابوالقاسم یزد، رویایی ترین هتل سنتی + عکس

هتل زنیق

این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا، به دور از هیاهو شهری واقع گردیده است و همانگونه که اشاره کردیم، دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی یزد دارد.

هتل کاروانسرای زین‌ الدین یزد + عکس

هتل زنیق

فاصله هتل زنبق یزد تا مراکز گردشگی این شهر همچون مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع یزد، موزه آب، باغ دولت آباد و زندان اسکندر کمتر از 20 دقیقه با ماشین است.

هتل زنیق

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر