معرفی هتل های زیر آب | برترین هتل های زیر آب

4 تا از بهترین هتل های زیر آب دنیا با طراحی شگفت انگیز + عکس

بهترین هتل های زیر آب دنیا با جذابیت های فوق العاده خود علاقه‌مندان زیادی دارد. این هتل ها دارای رستوران و مجموعه های لاکچری برای علاقه مندان هستند.

images
ویکی گردی:

هتل های زیر آب با بهترین جاذبه ها را می توانید در این بخش بشناسید. هر انسانی دوست دارد تا تجربه یک‌روز اقامت در هتل های زیر آب را داشته باشد‌. تکنولوژی هایی که در این مجموعه ارائه شده است برای شما جذاب خواهد بود‌. هتل های زیر آب تفریحی و آبی دارای جذابیت های فوق العاده ای هستند. دنیای شگفت انگیز با زیبایی های فوق العاده که چند روزی در این هتل ها اقامت خواهید داشت.

هتل زیردریایی پوزیدون در فیجی:

یکی از مشهورترین هتل ها که در جزیره فیجی واقع شده است. این مجموعه را پادشاه زیردریایی های دنیا می دانند. هتل های ۵ ستاره با امتیازهای ویژه که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی دارد. این مجموعه دارای رستوران و کلیسای عروسی است.

هتل زیر دریایی کجاست

هتل زیردریایی جولز آندرسی لاج:

نکته جالب درباره این هتل این بوده که در ابتدا برای تحقیقات علمی ساخته شده است. بعد از تغییر کاربری این مجموعه این مکان محلی برای اقامت مسافران تبدیل شد. این هتل ۷ متر زیر دریا قرار دارد.

هتل زیر دریایی

هتل زیردریایی شیما واندرلند چین:

یک مجموعه شگفت انگیز دیگر  که سرزمین عجایب است. این هتل در یک منطقه دریایی گرمسیری قرار دارد. هتلی دو طبقه در زیر آب با امتیازها و مهمان های زیاد که از امتیازات آن می توان به ورزش های شنا، رستوران و … اشاره کرد. این هتل از مکان های دیدنی چین محسوب می شود.

آشنایی با هتل زیر دریایی

هتل زیردریایی آتر این:

این هتل در دل سوئیس قرار دارد. طراح این هتل مایکل ژنبرگ بوده هدف از ساخت این مجموعه نیز ماهیگیری ها طولانی مدت است. ماهیگیران که مدت زمان زیادی در این آب ها ماهیگیری می کنند امکان اقامت در این هتل را دارند.

نمایی از هتل زیر دریایی

برای رسیدن به این مجموعه باید با استفاده قایق تردد کنید‌ و می توانید از زیبایی های این‌ هتل های تفریحی و قرمز رنگ دیدن کنید. این مجموعه نیز از بهترین هتل های زیر آب دنیا است.

 

 

 

منبع: آرگا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر