معرفی مسافرخانه های تهران | ارزان ترین مسافرخانه های تهران | مهمانپذیر های تهران

5 تا از بهترین مسافرخانه های تهران برای اقامتی ارزان و به صرفه + عکس

جهت آشنایی با ارزان ترین مسافرخانه های تهران در این مقاله از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

مسافرخانه های تهران
ویکی گردی:

در این مطلب سعی داریم تا ارزان ترین مسافرخانه های تهران را معرفی کنیم تا تمامی افراد بتوانند از عهده مخارج سفر برآیند. بدین منظور اکنون می خواهیم به معرفی مسافرخانه های تهران در تمامی بخش های آن بپردازیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به این نکته باید اشاره کرد که اکثر مسافرخانه های تهران در قسمت هایی چون جنوب، شرق و بخش هایی از شمال تهران بوده ولی در غرب آن هتل های بیشتری وجود دارد. به این دلیل در این مقاله نگاهی اجمالی به لیست مسافرخانه ای شهرک غرب تهران داشته ایم.

۱- مهمانپذیر خانه تهران

مهمانپذیری در ۴ طبقه دارای ۳۳ اتاق می باشد. موقعیت مکانی آن در منطقه هفت تهران می باشد. از مزایای آن دسترسی به مترو، اتوبوس و تاکسی می باشد. این مکان دارای اتاق های بدون سرویس با تعداد تخت های مختلف و همچنین سوییت دو تخته می باشد. لابی، صندوق امانات، میز آرایش، مبلمان داخل سرویس ها از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مسافرخانه می باشد. همچنین در اطراف مجموعه دارای مراکز مختلف خرید است. اگر علاقه مند به مکان های گردشگری و تاریخی هستید این مسافرخانه در نزدیکی موزه ملک الشعرای بهار و همچنین خانه هنرمندان و پارک سر سبز، کلیسای یونانی مریم مقدس، موزه هنر های اسلامی، برج بهار، سینما فردوسی، موزه عکاسخانه شهر می باشد.

هتل آپارتمان نیلو؛ هتل 3 ستاره و مقرون به صرفه پایتخت + عکس

یکی از امکانات ویژه این مجموعه سوییت های آن می باشد که دارای پنجره بیرونی، بالکن، آشپزخانه و شوفاژ است. این سوییت ها دارای بالکن نسبتا بزرگی است که برای نشستن در فضای باز بسیار عالی است. همچنین در سوییت ها امکانات و سرویس ها مشترک نبوده و داخل خود واحد شما می باشد که این فضای شخصی بیشتری را به شما می دهد. آدرس این مهمانپذیر خیابان مفتح جنوبی( بعداز دیوار ورزشگاه شیرودی ) امجدیه ( خیابان ورزنده خیابان ملک الشعراء) کوچه گوهر ساختمان شماره ۲ می باشد.

مهمانپذیر خانه تهران

۲- مهمانپذیر نیکو

این مجموعه در ۴ طبقه یا ۲۳ اتاق می باشد. تنها دارای اتاق هایی با تعداد تخت های متفاوت و متناسب با خواست شما است. از مزایای آن دسترسی به حمل و نقل عمومی( مترو) می باشد. برای گردش در اطراف این مهمانپذیر می توان به موزه دکتر چمران، حمام نواب، موزه مدرس، کاخ گلستان، باب همایون و عمارت مسعودیه اشاره کرد که در ادامه توضیح مختصری در مورد این دو مکان گردشگری داده خواهد شد. از موقعیت های عالی آن می توان به نزدیکی آن به دو مجتمع تجاری بزرگ و معروف اشاره کرد که همگی مشتاق دیدن آن حتی برای یک بار می باشند. دو مجموعه معروف بازار بزرگ تهران و مجتمع تجاری ناصر خسرو می باشد. همچنین آدرس این مسافرخانه تهران در تقاطع خیابان پانزده خرداد و خیابان مصطفی خمینی ، چهارراه سیروس پلاک۳۲۰ می باشد.

هتل آپارتمان وزرا؛ شماره 1 تهران! + عکس و ویدیو

مهمانپذیر نیکو

۳- مهمانپذیر نادر

مهمانپذیر نادر در خیابان ناصر خسرو روبروی شمس العماره قرار گرفته است.

مهمانپذیر نادر

۴- مهمانپذیر مشهد

مهمانپذیر مشهد دارای ۱۸ اتاق در ۲ طبقه واقع شده است. موقعیت جغرافی این مهمانپذیر در مرکز شهر تهران بزرگ است که این مهم یکی از مزیت های اصلی آن محسوب می شود. چرا که مسافرانی که برای امور اداری و کاری سفر می کنند نزدیک ترین فاصله را به اداره های مختلف دارد. به علاوه که دسترسی به مترو و دیگر وسایل نقلیه همگانی هم دارند. این نکته را هم باید اشاره کرد که این مسافرخانه بازسازی شده و کلیه خدمات در محیطی جدیدتر و با کیفیت تر از قبل ارائه می شود. آدرس مسافر خانه عبارت است از میدان امام خمینی ، خیابان امیرکبیر ، مقابل مسجد سراج الملک ، پلاک ۳۸۸٫

اگه هتل به صرفه میخوام هتل بلور تهران بهترین گزینه هست!

۵- مهمانپذیر گلها

این مهمانپذیر دارای فضای سبز کوچک و گرمی است که به آدمی حس آرامش در خانه را می دهد. مکانی است در ۲ طبقه واقع شده است که دارای ۱۸ اتاق می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به لابی و اینترنت اشاره کرد مخصوصا برای افرادی که بیزینس و امورشان را از طریق فضای اینترنتی انجام میدهند انتخاب عالی است. از مکان های گردشگری اطراف آن برای اوقات فراغت تان می توان به اماکن تاریخی و گردشگری مثل کاخ گلستان، موزه ملی و موزه آبگینه که فاصله نزدیکی دارد، اشاره کرد. آدرس این مجموعه میدان محمدیه، ابتدای مولوی غربی، روبه روی بانک ملی، کوچه اخوت نیا می باشد.

مهمانپذیر گلها

منبع: اسنپ روم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر