معرفی هتل های ساحلی شمال | هتل های ساحلی چالوس

3 تا از بهترین هتل های ساحلی شمال + عکس

برای اقامت در سواحل شمال می توانید بهترین هتل های ساحلی شمال را انتخاب کنید که سفر شما را رویایی تر میکنند.

بندرهای شمال ایران
ویکی گردی:

با اقامت در هتل های ساحلی شمال  مطمئنا دسترسی آسان تر به دریا و ساحل، شنیدن صدای امواج دریا از همان اقامتگاه، ویوی بی نظیر رو به دریا و … می تواند اقامت شما را در شمال رویایی تر کند. در این مقاله از ویکی گردی  قصد داریم بهترین هتل های ساحلی شمال را معرفی کنیم. همراه باشید تا لاکچری ترین هتل های ساحلی شمال آشنا شوید.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یکی از اعضای گروه هتل‌ های پارسیان است و از باسابقه‌ترین هتل‌ های ایران به شمار می‌رود. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ با نام هتل هایت آغاز کرد و پس از انقلاب اسلامی تغییر نام داد. واحدهای اقامتی در این هتل در دو بخش، تحت عنوان بال غربی و بال شرقی پراکنده شده‌اند. هر یک از این واحدها در هر دو بال، نمای متفاوتی دارند که برخی از آنها رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند.

هتل های 5 ستاره چالوس + آدرس و تلفن رزرو

هتل پارسیان آزادی خزر، انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در یکی از بهترین هتل های شمال اقامت داشته باشند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی نمک آبرود دارد و مراکز خرید و جاذبه‌های دیگری نیز در اطراف آن قرار گرفته‌اند. همچنین آوازه این هتل به اندازه‌ای است که عده بسیاری در حین جست و جو برای بهترین هتل های ساحلی نوشهربه نام این هتل برمی‌خورند.

آدرس: مازندران، چالوس، مقابل تله کابین نمک آبرود

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل صحرا نوشهر

هتل صحرا نوشهر از هتل های باسابقه این شهر است و پیشینه آن به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد. این هتل در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته تا سطح ارائه خدمات خود را همچنان بالا نگاه دارد. تقریبا تمامی اهالی نوشهر این هتل را به عنوان پیشنهادی قابل قبول مطرح می‌کنند و از این نظر آوازه بسیار خوبی دارد. در این هتل تعداد ۳۵ باب اتاق در ۲ طبقه به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

7 هتل جنگلی معروف شمال که حتما باید برین + عکس و آدرس

همچنین این هتل همزمان که از هیاهو و شلوغی شهر به دور است، دسترسی بسیار مناسبی به اماکن مهم و دیدنی دارد و از این نظر نیز مزیت رقابتی بسیار مناسبی دارد. با توجه به سابقه، موقعیت جغرافیایی و امکانات می توان هتل صحرا نوشهر را یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال دانست.

آدرس: مازندران، نوشهر، حد فاصل جاده نور به نوشهر، ۸ کیلومتری نوشهر، مقابل دانشگاه آزاد اسلامی

هتل صحرا نوشهر

هتل نارین چالوس

هتل نارین چالوس با توجه به موقعیت مکانی مناسب، امکانات رفاهی و خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی چالوس محسوب می‌شود. این هتل گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد اقامت در چالوس را دارند و به دنبال اقامتگاهی با امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند.

هتل ساحلی نارین چالوس، هتلی 2 سالره با امکانات لاکچری + عکس

هتل ساحلی نارین چالوس یک هتل ۲ ستاره است که در سال ۱۳۹۴ در شهر چالوس افتتاح شد. این هتل در فاصله دو کیلومتری از شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی چالوس مانند ساحل زیبای خزر، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات دارد.

هتل نارین دارای ۲۰ واحد اقامتی است که در انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌های این هتل ساحلی مجهز به امکانات رفاهی مناسبی مانند تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. از میان سایر خدمات هتل نارین نیز می‌توان به رستوران با منوی متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، اینترنت و پارکینگ رایگان، استخر روباز همراه با سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل نارین چالوس

 

منبع: همیار تریپ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر