کلبه چوبی جنگلی در شمال | معرفی کلبه چوبی جنگلی

5 تا از زیباترین کلبه چوبی جنگلی عاشقانه در شمال + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی شما را با 5 تا از کلبه چوبی جنگلی مخصوص سفرهای دونفره و عاشقانه آشنا می کنیم.

IMG_20170426_103824_391
ویکی گردی:

اگر تجربه سفر به ماسال را داشته باشید، بعید است نام این ییلاق زیبای استان گیلان را بشنوید و فکرتان به سمت قرارهای 2 نفره در کلبه چوبی جنگلی عاشقانه نرود. کلبه سوئیسی امید یکی از خاص ترین کلبه چوبی جنگلی عاشقانه در ماسال است که 100 متر وسعت دارد و به جز 4 نفر ظرفیت اصلی، 2 نفر دیگر اضافی هم می توانند در آن اقامت کنند. با ما همراه باشید تا شما را با 5 کلبه چوبی جنگلی عاشقانه آشنا کنیم.

کلبه چوبی سوئیسی امید؛ ماسال

اگر تجربه سفر به ماسال را داشته باشید، بعید است نام این ییلاق زیبای استان گیلان را بشنوید و فکرتان به سمت قرارهای 2 نفره در کلبه چوبی جنگلی عاشقانه نرود. کلبه سوئیسی امید یکی از خاص ترین اقامتگاه های اتاقک در ماسال است که 100 متر وسعت دارد و به جز 4 نفر ظرفیت اصلی، 2 نفر دیگر اضافی هم می توانند در آن اقامت کنند.

مثل بیشتر کلبه‌های سوئیسی، کلبه امید هم در 2 طبقه ساخته شده و 2 تخت 2 نفره در طبقه بالا دارد و صبح‌ها هنگام بیدار شدن چشم‌انداز خوبی به ییلاقات ماسال خواهید داشت. می‌توانید وعده‌های غذایی را روی میز تراس بالا یا پایین میل کنید و از هوای پاک و تماشای چشم‌انداز ابری و مه‌آلود ماسال در این فصل لذت ببرید.

امید

کلبه خانه‌باغ لترنسا با جکوزی؛ رامسر

عروس شهرهای شمالی قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره کلبه چوبی جنگلی عاشقانه است؛ چون علاوه بر بهره بردن از زیبایی بی حد و حصر رامسر، می توانید به راحتی به دریا و کوه هم دسترسی داشته باشید و یک سفر عاشقانه همه چیز تمام را تجربه کنید. کلبه خانه‌باغ لترنسا یکی از زیباترین کلبه های جنگلی اتاقک در شمال است که با وجود ظاهری سنتی، امکانات مدرنی مثل جکوزی روباز هم دارد.

این کلبه سنتی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر بازسازی شده و در و پنجره‌ها و نرده‌های آبی‌رنگ تراس آن در نگاه اول دل شما را خواهد برد. تراس این کلبه جنگلی چشم‌انداز زیبایی به ییلاقات اطراف رامسر دارد و اگر هوا یاری کرد، می‌توانید با تماشای این چشم‌انداز از آب گرم جکوزی روی تراس لذت بیشتری ببرید. کلبه باغ لترنسا 2 طبقه و 100 متر بنا دارد و علاوه بر 2 نفر ظرفیت اصلی، تا 4 نفر دیگر هم می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

این اقامتگاه همه امکانات موردنیاز شما را دارد و حتی اگر بخواهید تمام مدت سفر را در کلبه بمانید، چیزی کم و کسر نخواهید داشت.

لترسنا

کلبه سوئیسی گلچین؛ قائم‌شهر

کلبه سوئیسی گلچین یکی از خاص‌ترین و لاکچری‌ترین کلبه‌های اتاقک در شمال است که در قائم‌شهر مازندران قرار دارد. این کلبه چوبی جنگلی عاشقانه بر خلاف بیشتر کلبه‌های سوئیسی در 3 طبقه احداث شده است و به همین دلیل تا 8 نفر (4 نفر اصلی به اضافه 4 نفر اضافی) می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. چشم‌انداز ابدی به جنگل، تاب 2 نفره، آلاچیق و باربیکیوی اختصاصی و امکانات کامل این کلبه جنگلی همه چیز را برای داشتن یک قرار عاشقانه لذت بخش فراهم می‌کند.

سوئیسی

کلبه جنگلی اسب ریسه؛ اولسبلنگاه

اولسبلانگاه و اسب ریسه از جمله ییلاقات زیبای گیلان هستند که کمی بالاتر از ماسال و نزدیک به مرز استان گیلان و اردبیل قرار دارند و زیبایی آن ها باورنکردنی است. توصیه می کنیم که اگر هوا اجازه داد و جاده ها باز بود، حتما کلبه جنگلی چوبی عاشقانه ای مثل کلبه جنگلی اسب ریسه را در این ییلاقات رزرو کنید و به دل جاده بزنید تا لذت سفر از همان مسیر برایتان آغاز شود.

برای این که از تماشای مناظر مه‌آلود و بی‌نظیر اسب ریسه لذت ببرید، این کلبه چوبی با ارتفاع از سطح زمین ساخته شده است و خودمانی بودن فضای آن لذت یک قرار 2 نفره لذت بخش و به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره را به شما هدیه می‌دهد. این کلبه 4 نفر ظرفیت دارد که با پرداخت هزینه اضافه می‌تواند این ظرفیت را تا 6 نفر هم افزایش داد.

کلبه جنگلی اسب ریسه هر چیزی که از یک کلبه چوبی ییلاقی انتظار می‌رود را دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ماه‌عسل‌های خودمانی و سفرهای ویژه سالگرد آشنایی، ازدواج و … محسوب شود.

اسب ریسه

کلبه آغوز دار؛ رشت

اگر قصد گشت‌وگذار ندارید، جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چون همه چیز برای لذت بردن از یک سفر عاشقانه و آرامش‌بخش در این کلبه موجود است و می‌توانید از صبحانه‌ها و نهارهای دست‌پخت میزبان هم لذت ببرید و این لذت را با خوردن غذا در تراس کلبه دوچندان کنید. کلبه‌های آغوز دار و لیلکی‌دار آقای پدرامی از جمله کلبه سوئیسی‌های نوساز و مدرن اتاقک محسوب می‌شوند و نظافت و امنیت آن‌ها در بالاترین حد ممکن است.

آغوز دار

منبع: اتاقک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر