معرفی هتل شهر تهران | امکانات هتل شهر تهران | آدرس هتل شهر تهران

هتل شهر، 3 ستاره تهران برای یه اقامت راحت و لاکچری + عکس

د این بخش از هتل و اقانتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل شهر تهران می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل شهر تهران
ویکی گردی:

هتل شهر تهران (Shahr Hotel)،‌ از جمله هتل‌های زیبای پایتخت است که در محوطه‌ای سرسبز و جنگلی در سال 1374 افتتاح شده است. هتل شهر تهران دارای 4 طبقه است و مجموعه‌ای کاملا لوکس و اقامتی است. تالار پذیرایی، رستوران ایرانی و خارجی، کافی‌شاپ،‌ مجموعه ورزشی، سونا و استخر و پارکینگ اختصاصی تنها چند مورد از امکانات رفاهی این هتل زیباست. هتل شهر تهران در مجموع،‌ 109 واحد اقامتی در سه سطح سنتی، درجه یک و لوکس دارد.

حال برای رزرو هتل شهر تهران می‌توانید از بین گزینه‌هایی همچون اتاق یک تخته (درجه یک و لوکس)، اتاق دو تخته (دبل، توئین،‌درجه یک، دبل لوکس و توئین لوکس)، اتاق سه تخته (درجه یک و لوکس)، چهار تخته (درجه یک و لوکس)، آپارتمان دو خوابه برای شش نفر و سوئیت یک خوابه دبل رویال،‌ اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

هتل شهر تهران قیمت رزرو هتل شهر تهران متوسط رو به بالا است. هزینه اقامت دربرخی اتاق‌های این هتل متوسط و اقامت در بعضی دیگر، گران است. هتل شهر در شرقی‌ترین منطقه تهران یعنی خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس قرار گرفته و علاوه بر این که به بزرگراه‌های اصلی تهران دسترسی بسیار خوبی دارد، در منطقه‌ای دنج و بسیار آرام قرار گرفته است. پارک ملی سرخه حضار و بوستان نیروی هوایی در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند.

هتل شهر تهران

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر