قیمت هتل‌ های اصفهان | هزینه اقامت در هتل‌ های اصفهان

هزینه ۲ شب اقامت در هتل‌ های اصفهان چقدر می‌شود؟ + جدول

اگر می‌خواهید در خرداد ماه سفری کوتاه و اقتصادی داشته باشید، یکی از بهترین مقصدها می‌تواند «اصفهان» باشد. در این مطلب به بررسی هزینه تور زمینی اصفهان در خرداد ماه می‌پردازیم.

اصفهان
ویکی گردی:

قیمت اقامت در هتل‌ های اصفهان چنده!؟ هزینه تور زمینی اصفهان با توجه به هتل‌ های اصفهان که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. به طور مثال اگر قصد دارید که دو شب در هتل «کاربات» اقامت داشته باشید باید دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بپردازید. در حالی که هزینه دو شب اقامت در هتل «پارسیان کوثر» پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شده است. (به ازای هر نفر) با ما همراه باشید تا قیمت اقامت در هتل‌ های اصفهان را بدانید.

اگر قصد دارید که سه شب در اصفهان اقامت داشته باشید، این هزینه‌ها بیشتر می‌شود. به طوری که هتل سه ستاره « رامان» به ازای هر نفر چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هتل چهار ستاره پارسیان عالی قاپو، پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

برای اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت اقامت در هتل‌ها جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

2033916_798

منبع: اقتصادآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر