مهرداد محمدی و میلاد محمدی | تیم های میلاد و مهرداد محمدی | بازی های میلاد و مهرداد محمدی باهم

مهرداد و میلاد محمدی؛ دوقلو های افسانه ای فوتبال ایران در مقابل هم!

در این مقاله اطلاعاتی درباره دو برادر دوقلوی فوتبال ایران میلاد و مهرداد محمدی برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه میتوانید مطالعه کنید.

فوتبال
ویکی گردی:

میلاد و مهرداد محمدی دو برادر به شدت معروف و محبوب فوتبال هستند که به برادران دوقلوی افسانه ای فوتبال ایران شهرت دارند و بازی های زیادی را در کنار هم انجام داده اند و به تازگی در اتفاقی جالب هرکدام از آنها در تیم های پرسپولیس و استقلال گرفته و رقابتی عجیب به وجود آمده است.در ادامه ببینید.

میلاد محمدی (زادهٔ 7 مهر 1372) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ برای باشگاه آدانا دمیرسپور در سوپر لیگ ترکیه و تیم ملی ایران بازی می‌کند.وی برادر دوقلوی مهرداد محمدی بازیکن باشگاه استقلال است.میلاد محمدی متولد جنوب تهران در منطقه فلاح است، اما به گفته خودش اصالتاً اهل قزوین و روستای کشمرز است.میلاد محمدی و برادرش، مهرداد محمدی در 25 تیر 1393 با قراردادی 5 ساله به راه آهن پیوستند و اولین بازی خود را با پیراهن این تیم در برابر استقلال در لیگ برتر 94–1393 انجام دادند.

میلاد و مهرداد محمدی

 

مهرداد محمدی و میلاد محمدی در راه‌آهن کنار یکدیگر بازی می‌کردند و با کیفیت خوب، سبک بازی‌ و البته شباهت بسیار زیادشان به عنوان دوقلوهای همسان، مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفتند.حالا مهرداد و میلاد محمدی در دو رقیب سنتی پایتخت حضور دارند و تقابل دو برادر فوتبال ایران بسیار جذاب خواهد بود.

میلاد محمدی

از همان ابتدای مسیر آنها در فوتبال ایران گفته می‌شد که این دو برادر پرسپولیسی هستند و بارها برای حمایت از این تیم به استادیوم رفته‌اند.

میلاد محمدی به واسطه ملی‌پوش شدن مسیر لژیونری را پیش گرفت اما مهرداد سه فصل در سپاهان بازی کرد و بعد از اینکه خبری از علاقه پرسپولیس به جذب او نشد او نیز به خارج رفت و چند فصل دور از ایران بازی کرد.

میلاد محمدی

با این حال استقلال موفق شد فصل گذشته این وینگر را آبی‌پوش کند و مهرداد تلاش زیادی برای قهرمانی با جواد نکونام کرد و مصاحبه تند او بعد از آخرین بازی فصل باعث محرومیت سنگین او در ۶ بازی ابتدای لیگ بیست و چهارم شد.

میلاد و مهرداد محمدی

حالا بعد از یک فصل از استقلالی شدن مهرداد، میلاد محمدی نیز به ایران بازگشته تا لباس پرسپولیس را بپوشد. حالا این دوقلوها در این فصل رقابتی نفس‌گیر و جذاب با یکدیگر با پیراهن دو رقیب سنتی خواهند داشت.

میلاد و مهرداد محمدی

البته مهرداد برای دربی رفت محروم است و باید منتظر جدال رو در روی آنها در دربی برگشت باشیم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و دربی هفته ششم به تعویق بیفتد تا لیست محرومان نیز تغییر کند. با این حال رقابت غیر مستقیم آنها برای قهرمانی در هفته‌های طولانی لیگ برتر، فصل بیست و چهارم را جذاب‌تر خواهد کرد.

منبع: ترینی ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر