علیرضا فغانی در جام ملت های آسیا | داوری علیرضا فغانی

فغانی انتقام ایران را از عراق گرفت | هجوم هواداران عراقی به اینستاگرام فغانی

علیرضا فغانی بازیکن تیم ملی فوتبال عراق را به خاطر تمسخرکردن نحوه غذا خوردن اردنی‌ها از بازی اخراج کرد و باعث هجوم اعتراض عراقی ها شد

علیرضا فغانی
ویکی گردی:

تصمیم علیرضا فغانی برای اخراج آیمن حسین به دلیل شادی پس از گل جنجال زیادی به راه انداخته و مردم عراق به شدت از تصمیم داور ایرانی عصبانی هستند. آن‌ها بلافاصله پس از بازی به صفحه اینستاگرام علیرضا فغانی حمله کردند و حدود ۲۰۰ هزار کامنت برای او گذاشتند. این موضوع باعث شد علیرضا فغانی کامنت‌های صفحه اینستاگرام خود را هم ببندد!

اخراج آیمن

مردم عراق به شدت به تصمیم علیرضا فغانی معترض بودند.تیم ملی عراق با شکست ۳ بر ۲ مقابل اردن شکست خورد و وداع زودهنگامی با جام ملت‌های آسیا داشت. عراقی‌ها درحالی مقابل اردن تن به شکست دادند که تا آخرین دقایق پیروز میدان بودند ولی در وقت تلف‌شده ۲ گل خوردند و حذف شدند.

اخراج آیمن

علت اخراج آیمن چه بود؟

بازیکنان تیم ملی فوتبال اردن بعد از زدن گل نخست‌شان با نحوه خوردن منسف (غذایی سنتی مخصوص کشور اردن) به شعارهای تمسخرآمیز هواداران عراقی واکنش نشان دادند. ایمن حسین، مهاجم عراق، بعد از گلزنی پاسخ بازیکنان اردن را داد و نحوه غذاخوردن آنها به نوعی مورد تمسخر قرار داد و به همین دلیل و تحریک تماشاگران تیم حریف از زمین اخراج شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر