فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 30 مرداد 1402

فال تاروت امروز 30 مرداد 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت متولدین فروردین

 توضیح :

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 29 مرداد 1402

فال تاروت متولدین اردیبهشت

توضیح :

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

فال تاروت متولدین خرداد

 توضیح :

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

فال تاروت متولدین تیر

 توضیح :

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

فال روزانه دوشنبه 30 مرداد 1402 | فال امروز بر اساس ماه تولد

فال تاروت متولدین مرداد

توضیح :

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید. انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید. در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

فال تاروت متولدین شهریور

 توضیح :

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

فال تاروت متولدین مهر

 توضیح :

هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 30 مرداد

فال تاروت متولدین آبان

 توضیح :

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.

هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

فال تاروت متولدین آذر

 توضیح :

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

فال تاروت متولدین دی

 توضیح :

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 30 مرداد 1402

فال تاروت متولدین بهمن

 توضیح :

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

فال تاروت متولدین اسفند

 توضیح :

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر