معرفی هتل المپیک تهران | امکانات هتل المپیک تهران

هتل المپیک، هتل 4 ستاره و اسپرت تهران + عکس و اطلاعات

با ویکی گردی همراه باشین تا یکی از هتل های 4 ستاره تهران به اسم هتل المپیک رو بهتو معرفی کنیم.

هتل المپیک
ویکی گردی:

رزرو هتل المپیک تهران (Olympic Hotel) که یکی از هتل های چهار ستاره تهران است، مورد توجه بسیاری از مسافران پایتخت است. هتل المپیک تهران از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. خدمات و امکانات رفاهی هتل المپیک در نوع خود بسیار خاص و البته کامل هستند. سالن‌های همایش و جلسات مختلف، رستوران‌ها و تالارهای متنوع، مجموعه ورزشی کاملا مجهز و مدرن، آرایشگاه، قنادی، درمانگاه اختصاصی، بانک و فروشگاه صنایع دستی، برخی از امکانات قابل توجه هتل المپیک هستند. با ما همراه باشید تا با هتل المپیک تهران بیشتر آشنا شوید.

آدرس: تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی ، بلوار دهکده

هتل المپیک تهران

برای رزرو هتل المپیک تهران می‌توانید به صورت آنلاین از بین گزینه‌هایی همچون اتاق دو تخته برای یک نفر، دو تخته برای دو نفر، دو تخته برای میهمان خارجی، سوئیت‌های دوبلکس و سوئیت‌های رویال اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رمیس، هتل چهارستاره تهران (ایبیس سابق) + عکس

هتل المپیک تهران

قیمت رزرو هتل المپیک تهران بالا است اما با توجه به امکانات هتل و قیمت هتل‌های مشابه، برای کسانی که اقامت در چنین هتلی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه است. هتل المپیک در برخی از روزهای سال بر روی قیمت اتاق‌های خود، تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد.

تهران رویال، بهترین هتل 4 ستاره در قلب پایتخت + ویدیو

هتل المپیک تهران

هتل چهار ستاره المپیک در شمال غرب تهران و در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است. از این رو به جاذبه‌هایی همچون دریاچه بین‌المللی خلیج فارس، دریاچه آزادی و یا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه مهر آباد نزدیکی خوبی دارد.

هتل هویزه؛ هتلی 4 ستاره در قلب پایتخت + عکس

هتل المپیک تهران

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر