معرف هتل ایبیس تهران | معرفی هتل رمیس تهران

رمیس، هتل چهارستاره تهران (ایبیس سابق) + عکس

در این بخش ا هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل ایبیس تهران می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل ایبیس تهران
ویکی گردی:

هتل ایبیس تهران (ibis Hotel)، یکی از لوکس‌ترین و البته از اولین هتل‌های فرودگاهی در ایران است که در سال 1393 در بخش جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، افتتاح شد. هتل ایبیس تهران متعلق به مجموعه هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه است و در زمره هتل های چهار ستاره تهران قرار می‌گیرد. هتل ایبیس تهران را با نام هتل اکسیس نیز می‌شناسند.

ایبیس هتل تهران در ساختمانی 11 طبقه ای قرار گرفته و 196 واحد اتاق در انواع اتاق یک تخته کوتاه مدت (5 ساعت)، یک تخته کوتاه مدت (10 ساعت)، یک تخته، دو تخته کوتاه مدت (5 ساعت)، دو تخته کوتاه مدت (10 ساعت)، دو تحته دبل و دو تخته توئین دارد.

یبیبیبیبیب

اگر بنابر اهداف سفر خود به پایتخت، قصد اقامت در هتلی که به شما حس بودن در خانه را بدهد، دارید؛ رزرو هتل ایبیس تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بلبل

قیمت رزرو هتل ایبیس تهران به نسبت امکانات و تجهیزات این هتل، ارزان است و معمولا در بیشتر روزهای سال شامل تخفیف است. بزرگ‌ترین ویژگی هتل ایبیس (اکسیس) تهران از لحاظ نزدیکی به مراکز مهم، فاصله بسیار کم آن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است.

ببیبیبیب

هر چند به واسطه قرارگیری این هتل در روبروی ترمینال یک فرودگاه امام، ایستگاه مترو و تاکسی‌های فرودگاه همگی در دسترس مهمانان این هتل است اما با این حال، با تاکسی از هتل ایبیس تا مرکز شهر تهران، 1 ساعت و 7 دقیقه فاصله است.

 

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر