فال تاروت 24 شهریور

فال تاروت امروز 24 شهریور 1403 + کارتهای ماه تولد

فال تاروت امروز شنبه 24 شهریور 1403 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

متن فال:

این کارت وارونه بیان می دارد که شما نسبت به درون مایه دیگران بدگمان هستید.که امری است بی اساس و واهی و سرسختانه و با یک دندگی بر عادتهای بد و روش زندگی خود پافشاری می کنید و یا بدون اندیشه و تفکر اقدام به انجام کاری می کنید. این کارت بیانگر آن است شما بیشتر به اطلاعات ناقص و اندکی که از دیگران می شنوید ، اتکا می کنید.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

متن فال:

این کارت را بعضی اوقات کارت آرزو نامیده اند.و خبر از تحقق یافتن یک رویا می دهد. این کارت نشان می دهد که شما بر مشکلات غلبه کرده و نتیجه تمامی تلاش ها و کوشش های خود را خواهید دید.و پاداش انجام وظابف خود را خواهید گرفت

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند که شما از روی هوا و هوس کار احمقانه ای انجام داده اید.این عمل عواقب و پیامد های مهم و گسترده ای را در پی خواهدداشت. این کارت در ارتباط با خانواده و سنت های خانوادگی می باشد.ممکن است در رابطه با ثروت و دارائی های خانوادگی و یا میراث بر جا مانده از گذشته باشد.

فال حافظ امروز شنبه 24 شهریور 1403 برای متولدین هر ماه

فال تاروت روزانه متولدین تیر

متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند که شما از روی هوا و هوس کار احمقانه ای انجام داده اید.این عمل عواقب و پیامد های مهم و گسترده ای را در پی خواهدداشت. این کارت را بعضی اوقات کارت آرزو نامیده اند.و خبر از تحقق یافتن یک رویا می دهد. این کارت نشان می دهد که شما بر مشکلات غلبه کرده و نتیجه تمامی تلاش ها و کوشش های خود را خواهید دید.و پاداش انجام وظابف خود را خواهید گرفت

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

متن فال:

این کارت به صورت وارونه در مورد سوء استفاده می باشد.ممکن است شما برای رسیدن به خواسته های خود و دستیابی به موفقیت ، از قدرت خود در مورد افراد دیگر قبلا سوء استفاده کرده و یا در حال حاضر نیز می کنید.بدون اینکه احساسات آنها را در نظر بگیرید

فال قهوه امروز شنبه 24 شهریور 1403 + تفسیر

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

متن فال:

آگاه باشد و مراقب زنی باشید که برای اعمال قدرت بر دیگران از نیروی جنسی خود استفاده می کند.او نیازمند آن است تا برای افزایش اعتماد به نفس خود همواره ترفند ها و دلبری های جدیدی را بکار گیرد.و نه به عنوان یک دوست و نه یک عاشق، قابل اعتماد و وفادار نیست

فال تاروت روزانه متولدین مهر

متن فال:

این کارت بیان می کند که شما بسیار احساس تاسف و پشیمانی می کنید.و ندامت و پشیمانی شما به خاطر از دست دادن و گم کردن چیزی است. شما از آنچه که باقی مانده غافل هستید و نمی دانید که دردراز مدت ممکن است همین چیز اندک، بسیار ارزشمند تر شود

فال تاروت روزانه متولدین آبان

 متن فال:

این کارت به صورت وارونه بیان می دارد که زمان آن فرا رسیده که مسئولیت تصمیمات گذشته خود را به عهده بگیرید.شما با خود روراست نبوده اید و اگر چه در فریب دادن خود مهارت بسیار دارید اما خودتان را با احساس گناه و تقصیر و وحشت نابود می کنید.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

متن فال:

او مردی رویایی و رومانتیک با آرمانهای والا می باشد و همیشه می توان او را مدافع و حامی ستمدیدگان و مظلومان دانست و روی او حساب کرد. نمونه بارزی از یک شوالیه دلیر و جوانمرد. او به زیبایی و حقیقت ارزش می گذارد و در جستجوی کمال مطلوب می باشد. او اغلب امیدوار است تا بازتاب این کمال مطلوب را در وجود یک شریک یا دوست یا همسر بیابد.

فال تاروت روزانه متولدین دی

متن فال:

این کارت نشان دهنده مرگ فیزیکی و جسمی نیست بلکه مانند برداشتن خرمن اشاره می کند بر پایان چرخه ای که به دنبال آن دانه های جدید کاشته می شوند.کارت بیانگر زمان تعدیل و تسویه است، و بیان کننده وقفه و تعلیق میان مرحله پیری و جوانی است.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

متن فال:

این کارت عاشق مبارزه است و عملا به دنبال خطر می رود و خود را به مخاطره می اندازد. او شخصیتی پر شور و پر حرارت، بخشنده و سخاوتمند و دوست داشتنی دارد که باعث می شود دوستی عاقل و وفادار باشد.اگر چه اگر تصور کند شخصی از گذشت و بزرگواری او سوء استفاده می کند ، خشم و عصبانیت او چون شعله ای زبانه می کشد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

متن فال:

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است. کارت "بانو" همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است.

منبع: ساقیا

فال ابجد امروز شنبه 24 شهریور 1403 برای ماه های تولد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر