معرفی هتل های آستارا | آدرس هتل های آستارا

2 تا از بهترین هتل های آستارا را بشناسید + عکس

در این بخش از هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی هتل های آستارا می پردازیم با ما همراه باشید.

هتل آسمان
ویکی گردی:

در این مطلب می خواهیم بهترین هتل های آستارا را به شما معرفی کنیم. آستار یکی از شهرهای زیبای شمال ایران است که بسیاری برای تفریح و خرید به این شهر زیبا هر ساله سفر می کنند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید ولی در مورد هتل های آستارا اطلاعی ندارید با ما همراه باشید تا به شما بهترین هتل های آستارا را معرفی کنیم.

هتل های چهار ستاره شهر آستارا

اکثر هتل های چهار ستاره این شهر دارای چشم انداز های کوهستانی، دریا و جنگل هستند، هتل های چهار ستاره امکانات رفاهی نظیر پارکینگ، تالار ها و زمین های بازی و رستوران و کافی شاپ و لابی های مجلل دارند همچنین دسترسی سریع و آسان به جاذبه های گردشگری شهر از جمله مزیت های آنها به شمار می رود.

4 تا از بهترین هتل های لاهیجان | برای اقامت کدوم بهتره؟ + عکس

۱. هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس در پنج کیلومتری آستارا قرار دارد و دارای چهار طبقه و صد و شانزده اتاق و سوئیت با آسانسور است که با نمای تخت جمشید مزین شده و محیطی مجلل را به ارمغان آورده است.

این هتل روبروی کوه های سرسبز اسپیناس و در مجاورت دریاچه چشم نواز استیل قرار دارد، همچنین دسترسی آسان به آب گرم کوته کومه، گردنه حیران، آبشار لوندویل، بازار مرزی آستارا و دو ساعت فاصله با چشمه های آب گرم سرعین به جذابیت اقامت در این مکان افزوده است.

از مجموعه امکانات آن می توان به سونا، جکوزی، لابی لوکس با موزیک زنده، زمین های فوتبال، تنیس، بدمینتون و گیم نت و سالن بیلیارد همچنین کتاب فروشی و تالارهای بزرگ اشاره کرد.

آدرس: استان گیلان، شهر آستارا، پنج کیلومتری ورودی آستارا

هتل اسپیناس آستارا از بهترین هتل های آستارا

۲. هتل پارلا

این هتل پنج طبقه و بیست و سه اتاق و سوئیت به همراه آسانسور دارد، که در جوار دریای خزر در گردنه حیران و بیست کیلومتری آستارا با چشم اندازی کوهستانی و بی نظیر واقع شده است. از امکانات آن می توان به رستوران زنجیره ای، کافی شاپ شبانه روزی، چایخانه، زمین بازی کودکان را نام برد.

بهترین هتل‌ های ماسال کدامند؟ + عکس و اطلاعات

آدرس: کیلومتر سی و پنج جاده آستارا به اردبیل، گردنه حیران، ابتدای روستای حیران، نبش خیابان کوهپایه

 

منبع: پته
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر